uiteraard,maar ik weet dat het nog aan het knagen is!
Nee hoor, ik ga ze zometeen gieten.
Ik heb het nu besloten, dus er knaagt niets meer. Het prettige is ook dat ik weet dat ik het zo mooi vind, en dat het niet gaat vervelen. Met een logo-achtig ding ben ik daar niet zeker van.
Van alle dingen die we er over kunnen zeggen kiezen we even de witbalans. Oké, ja de witbalans heb ik niet ingesteld, en dat gaat blijkbaar niet goed op de auto-stand. Er was ook bijzonder weinig licht, en ik moest de foto uit de hand nemen bij 1/4 seconde. De foto is gemaakt met een Sony DSC-W125. Deze schiet niet in raw, dus ik had niet de mogelijkheid om de witbalans nog fatsoenlijk na te bewerken. In Photoshop heb ik de kleur nog wel wat aangepast, want het was nog erger. Verder is de foto nog wat gecropped, en heb in de niveau's bijgesteld. Ook heb ik nog een foto gemaakt met flitser, maar daarbij zag je het geprofileerde randje niet zo duidelijk, de witbalans was daarbij wel stukken beter. En toen wilde ik naar bed. Maar als ik zo eens naar buiten kijk, belooft het een zonnige dag te worden, dus dan kan ik vandaag nog eens een mooie, goed gebalanceerde foto maken en deze hier op het forum plaatsen.
Van alle dingen die we er over kunnen zeggen kiezen we even de witbalans. Oké, ja de witbalans heb ik niet ingesteld, en dat gaat blijkbaar niet goed op de auto-stand. Er was ook bijzonder weinig licht, en ik moest de foto uit de hand nemen bij 1/4 seconde. De foto is gemaakt met een Sony DSC-W125. Deze schiet niet in raw, dus ik had niet de mogelijkheid om de witbalans nog fatsoenlijk na te bewerken. In Photoshop heb ik de kleur nog wel wat aangepast, want het was nog erger. Verder is de foto nog wat gecropped, en heb in de niveau's bijgesteld. Ook heb ik nog een foto gemaakt met flitser, maar daarbij zag je het geprofileerde randje niet zo duidelijk, de witbalans was daarbij wel stukken beter. En toen wilde ik naar bed. Maar als ik zo eens naar buiten kijk, belooft het een zonnige dag te worden, dus dan kan ik vandaag nog eens een mooie, goed gebalanceerde foto maken en deze hier op het forum plaatsen.
Een wit A4'tje net in beeld leggen (wat toch niet in beeld komt na de crop) en Photoshop vertellen dat dit dan wit is. Met flits moet het dan 18% grijs zijn, maar kan me voorstellen dat je dan details/diepte gaat verliezen in de foto
Hoe dan ook, allemaal super strak werk en ben benieuwd naar de volgende foto's
En ik maar denken dat ie het stiekem toch weer van MDF gemaakt had
Normaal is beton/cement/mortel toch redelijk grijs? Daar moet toch het eerste de beste El Cheapo cameraatje ook weer ongeveer grijs van maken in de auto stand.
anders 1,8mH spoel in serie met de plus van de woofer en versterker.
hetzelfde met de 6,8uF maart dan met de tweeter.
de tweeter speelt dan wel veel harder.......
Kan ik dan nog wat met deze dingetjes doen? En welke dan, en hoe