Dan heeft hij dus vergeten de inschakelvertraging te installeren/mee te bestellen, zou jou niet overkomen zijn.ds23man schreef:Mijn timmerman had een 2x8 ( inclusief opgeblazen 2" TAD drivers door de plop). Van ellende heb ik maar een DLCP voor hem gebouwd. Hij wil niet meer terug!
ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Moderator: Beheerdersteam
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Ik hoef maar 2 kanaal! (eigenlijk hoef ik nog niks
)
O ja, ik snap het al (?) een kanaal per speaker unit? 4 dus. Verder lezen maar eerst.
Ik ga de Hypex site (ook) nog maar eens uitspitten
O ja, ik snap het al (?) een kanaal per speaker unit? 4 dus. Verder lezen maar eerst.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Het is inderdaad een tweeweg actief systeem.Rudolf schreef:Ik hoef maar 2 kanaal! (eigenlijk hoef ik nog niks)
Ik leer langzaam bij; je moet iedere speaker unit natuurlijk apart processen. 
En daarna weer versterken, vandaar 4 aparte eindversterkers.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ze zitten alle 4 gewoon in 1 doosje. Lang Leve Klasse D!ray5150 schreef:En daarna weer versterken, vandaar 4 aparte eindversterkers.
Herstel, eindversterker modules, de N-Core's geheten.
Ja die Ncores ga ik voor sparen als opvolgers van mijn simpele (maar goed klinkende) UCD180ST monoblokken.
Zeer tevreden over de Hypex spullen.
Zeer tevreden over de Hypex spullen.
- bas focal m180
- Contacteer:
Ik blijf van sterk mening dat je een beperkte oplagen +-5 a10 stuks moet bouwen met serie nummer en handtekening exclusief voor forumleden .ds23man schreef:Van ellende heb ik maar een DLCP voor hem gebouwd. Hij wil niet meer terug!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ja doei!bas focal m180 schreef:Ik blijf van sterk mening dat je een beperkte oplagen +-5 a10 stuks moet bouwen met serie nummer en handtekening exclusief voor forumleden .ds23man schreef:Van ellende heb ik maar een DLCP voor hem gebouwd. Hij wil niet meer terug!
- bas focal m180
- Contacteer:
Trakteer ik op ijsds23man schreef:Ja doei!bas focal m180 schreef:Ik blijf van sterk mening dat je een beperkte oplagen +-5 a10 stuks moet bouwen met serie nummer en handtekening exclusief voor forumleden .ds23man schreef:Van ellende heb ik maar een DLCP voor hem gebouwd. Hij wil niet meer terug!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Mijn vriendin vanavond even op Aatsorgelplaat getrakteerd. Haar reactie: komt heel dicht in de buurt, maar mist de akoestiek van een kerk om haar heen. En daar slaat ze de spijker op de kop!
En dan vertelt ze me nog een nieuwtje: met deze man zat ze in de klas op de Havo.....
http://www.haagsorgelkontakt.nl/?page=32
Soms blijf je je verrassen....
En dan vertelt ze me nog een nieuwtje: met deze man zat ze in de klas op de Havo.....
http://www.haagsorgelkontakt.nl/?page=32
Soms blijf je je verrassen....
Je hebt toevallig geen lex480 met larc meer staan ?ds23man schreef:maar mist de akoestiek van een kerk om haar heen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
En dan wordt de wereld opeens heel erg klein. De eerste cd van Jean Guillou Organ Spectacular ( Aatsorgelplaat) is opgenomen op een van den Heuvel orgel.
http://vandenheuvel-orgelbouw.nl/compon ... nhaag.html
http://vandenheuvel-orgelbouw.nl/compon ... nhaag.html
Die jongens (van de Heuvel ) zitten in de buurt van Speakerkits, maar zat er eerder als zeer bekend orgelbouwer.
Maar zelfs oude Dordtenaren weten dat vaak niet eens.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Er komt meer naar boven, zij heeft bijna alle concerten van hem in hun middelbare schooltijd bijgewoond....hannesie schreef:Dat is wel heel oud nieuws hier in Dordrecht.
![]()
![]()
Die jongens (van de Heuvel ) zitten in de buurt van Speakerkits, maar zat er eerder als zeer bekend orgelbouwer.
Maar zelfs oude Dordtenaren weten dat vaak niet eens.
Blijk ik al 14 jaar met een orgelkenner samen te wonen!
Jullie hebben kennelijk iets beters te doen dan over orgels lullen.. 
Tandsteen verwijderen?Ivo schreef:Jullie hebben kennelijk iets beters te doen dan over orgels lullen..
groet,
Aat
Hoe is dat eigenlijk bij de DLCP opgelost, met muterelais?ds23man schreef:Mijn timmerman had een 2x8 ( inclusief opgeblazen 2" TAD drivers door de plop). Van ellende heb ik maar een DLCP voor hem gebouwd. Hij wil niet meer terug!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
De DLCP heeft een redelijk beschaafde in en uitschakelplop, maar in zijn uitvoering heb ik voor de zekerheid muterelais toegepast. Better be safe than sorry....knuisje schreef:Hoe is dat eigenlijk bij de DLCP opgelost, met muterelais?ds23man schreef:Mijn timmerman had een 2x8 ( inclusief opgeblazen 2" TAD drivers door de plop). Van ellende heb ik maar een DLCP voor hem gebouwd. Hij wil niet meer terug!
[offtopic] Dat had je dan toch ook kunnen doen voor die minidsp, of mis ik iets?
[/offtopic]
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Dat had gekund, maar op mijn advies is hij toch maar overgestapt.knuisje schreef:[offtopic] Dat had je dan toch ook kunnen doen voor die minidsp, of mis ik iets?[/offtopic]
- bas focal m180
- Contacteer:
Maar je kan toch ook eerst je DLCP minidsp inschakelen en dan je eind versterkers , dan is die plop toch niet schadelijk ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Dat kan, maar als de stroom uitvalt of je zelf per ongeluk de minidsp uitzet is het PLOP!
- bas focal m180
- Contacteer:
En als je mid/hoog gefilterd hebt , dus tweeter met een condensator ervoor is een eventuele plop geen einde tweeter meer ?ds23man schreef:Dat kan, maar als de stroom uitvalt of je zelf per ongeluk de minidsp uitzet is het PLOP!