projekt egalisatiemortel
Moderator: Beheerdersteam
Re: projekt egalisatiemortel
Ik dacht nog dat je gewoon met letters wilde spelen en het filter implementern had ik nog niet begrepen.
Re: projekt egalisatiemortel
Dan maar straks gelijk het hele filter in de giethars en voorop plakken?
Re: projekt egalisatiemortel
Dat idee van die onderbroken letters is leuk. Die streepjes erbij maakt het wel een beetje druk. Ik zit ook nog met de haalbaarheid van veel suggesties. Het moet wel een beetje te programmeren zijn.Mphus schreef:dit volgt ook je filter schema..
Re: projekt egalisatiemortel
Kan je er niet gewoon een vloertegel of een stukje klik-laminaat in plakken?

Re: projekt egalisatiemortel
Het kan natuurlijk ook een plaatje geborsteld aluminium zijn.
Daar dacht ik ook al eerder aan, in contrast met het zwarte front.
Daar dacht ik ook al eerder aan, in contrast met het zwarte front.
Re: projekt egalisatiemortel
Ja, zal ik maar gewoon iets makkelijks doen? Ik word een beetje gek van mijn gezemel over dat ding (anders jullie wel waarschijnlijk
).
Re: projekt egalisatiemortel
En anders gewoon lekker niets in die verlaging van het front, heeft geen functie en toch mooi.
En bevalt het niet dan kan je het altijd later nog doen.

En bevalt het niet dan kan je het altijd later nog doen.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: projekt egalisatiemortel
Projekt egalisatie meukMechanicalAnimal schreef:zal wel weer aan mij liggen...maar WTF is PEM?
Re: projekt egalisatiemortel
MechanicalAnimal schreef:zal wel weer aan mij liggen...maar WTF is PEM?
Weet jij iets beters??
Re: projekt egalisatiemortel
Ik houd er over op. Ik heb net een gietmalletje gemaakt zonder afbeelding of letters, maar met een klein geprofileerd 'sierrandje' rondom. Ik zal later wat plaatjes plaatsen van het gietresultaat. 
Re: projekt egalisatiemortel
Goh, en ik zit dus in mijn nieuwe Iillustrator programma heerlijk te stoeien voor jou.
Re: projekt egalisatiemortel
Ach zo'n duivejager randje is ook leukArno schreef:Ik houd er over op. Ik heb net een gietmalletje gemaakt zonder afbeelding of letters, maar met een klein geprofileerd 'sierrandje' rondom. Ik zal later wat plaatjes plaatsen van het gietresultaat.
Re: projekt egalisatiemortel
Volgens mij had het iets met vormgeving te maken. Nutteloos dusPjotr schreef:Maar wat is nou eigenlijk het doel van zo'n gedenksteen aan de voorkant?
Ik heb gelijk maar twee malletjes gemaakt, dat scheelt weer wachten en mixen.
Re: projekt egalisatiemortel
Bedoel je dit?Arno schreef:Ik houd er over op. Ik heb net een gietmalletje gemaakt zonder afbeelding of letters, maar met een klein geprofileerd 'sierrandje' rondom. Ik zal later wat plaatjes plaatsen van het gietresultaat.
