Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Volleerd verhuisdozenvouwer
Moderator: Beheerdersteam
lampje brand net pasLeeuwarden schreef:Ja, dat kan best even wachten... belangrijke zaken eerst!

bij mij wordt het mooi!Wowly schreef:In welk decennium wil je ze trouwens afhebben haha. Je bent al langer bezig met je speakers dan ik met mijn gehele huis!![]()
Ja, da's wel nodigWalt schreef:Nieuwe versterker dan ook gelijk maar?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groeten Walter
volgens mij heb jij ook zo`n hok!Walt schreef:Nieuwe versterker dan ook gelijk maar?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groeten Walter
Schiet 'ns op dan, het is al bijna 12 uur en ik zie nog geen foto's?dre schreef:yep,we gaan zo beginnen!