Ah!buis schreef:OpaBert schreef:Ga het zeker bouwen Anne
Mooi een printje ervoor
Die beveiliging moet wel met de min-voeding aan de massa.Met al de veranderingen weet ik niet meer hoe het in dit geval zit. Er zou een voeding zijn met plus aan massa voor de stroombron fasedraaier en een voeding voor de automaat met min aan massa.Als die voor de automaat ook dient voor de vertraging gaat het wel.Anders wordt 't moeilijker.
Ik heb die 72 mA gekozen omdat de spanning zo laag is en ook nu is het 28 Watt wat er in ruststroom op dampt
Reden is dat ik dacht de buis wat meer richting klasse A wilde instellen
Klank is goed en de Bas is strak Daar klaagde Bas over en dacht dat de russtroom verhogen wat zou helpen Anne

Als het geholpen heeft moet 't maar, anders de tegenkoppeling wat aanpassen voor meer bas.Met zoiets bijv. Bas+.png Anne
Ik doe het niet meer met deze Anne
Dankjewel Anne voor je Elektronica oplossing
Moet misschien op dezelfde print als de inschakel vertraging ?
Doe het niet meer op de AnneBill
Dan moet ik veel te veel met losse draden gaan werken , en het is in de stuurhelft toch al een bord spaghetti geworden.
Ik kan daar ook geen wijs meer telekens wat veranderd zoals de kaku verwisseld met een ander en dat printje zit nu een drukknopje om de versterker aan en uit te zetten met de twaalf volt
Heb daarvoor Alle printen een 1 cm moeten opschuiven Omdat printje wat ook niet goed werkt er tussen te friemelen
Nou dan heb je wel idee hoeveel gaatjes en verlengde draadjes daar zitten
Dus ik blijf eraf tot het niet anders kan Anne
De verhoging van de rust stroom kan geen strakkere Bas in deze versterker veroorzaakt hebben Anne ?
Hoe moet dat schemaatje werken Anne dat meet de spanning over de kathode weerstand En ook nog bij 2 buizen apart ?
Ga Florick vragen de Inschakel vertragings print aan te passen en dit er bij te breien
En dan bij jlpcb het minimaal aantal printjes te laten maken
Er zijn er iig 4 nodig 2 voor HardBats en 2 voor mij in de KT120 versterker
En eventueel ook een in de El84 versterker
Dat ik dat niet eerder bedacht heb
