Sanne - KT88 push-pull eindversterker project
Moderator: Beheerdersteam
Re: Sander en Anne's KT88 push-pull eindversterker project
Mijn versterkers zijn In Supertriode geschakelde PP KT88
Misschien begrijp ik het verkeerd
Maar door dat ik monoblokken 2 PP in super triode geschakelde Versterkers Dus PP met Cathode Feedback en NFB
Is er geen overspraak
Excuus als ik je verkeerd begrijp.
Misschien begrijp ik het verkeerd
Maar door dat ik monoblokken 2 PP in super triode geschakelde Versterkers Dus PP met Cathode Feedback en NFB
Is er geen overspraak
Excuus als ik je verkeerd begrijp.
- SSassen
- Contacteer:
Da's niet wat Piet bedoeld Bert, Piet heeft een trafo waarop voor beide kanalen één SE wikkeling zit, dus de kern is gemeenschappelijk.
- Leeuwarden
Twee SE op één trafo, om de magnetisatie te voorkomen, is wel een leuk idee.
Maar ik denk dat je dan hetzelfde krijgt als met PP.Bij een plots begin met een grote amplitude (aanslag piano/gitaar) moet eerst de opbouw van het magnetisch veld gebeuren, met (te)veel stroom, voordat er iets uit komt.
Dus wel SE harmonische samenstelling maar niet het impulsgedrag.
Anne
Maar ik denk dat je dan hetzelfde krijgt als met PP.Bij een plots begin met een grote amplitude (aanslag piano/gitaar) moet eerst de opbouw van het magnetisch veld gebeuren, met (te)veel stroom, voordat er iets uit komt.
Dus wel SE harmonische samenstelling maar niet het impulsgedrag.
Anne
Die naam heeft Mennovandeveen ergens geplaatst bij een versterker push Pull in triode met Cathode FeedbackLeeuwarden schreef:Wat is super triode?
Supertriode en meer van Menno van der Veen
- Leeuwarden
Werkt de versterker al Opeens met het zoeken van info over vdv-git80 kwam ik op dit topc uit
Sander benje het zat of geen tijd meer met die vlaar trafo,s
Sander benje het zat of geen tijd meer met die vlaar trafo,s
12 juli voor het laatst actief,dus hij zal wel klaar zijn. 
Misschien op vakantie of druk met zijn drones?
Ohja hij had dat filmje pas gestuurd met die Drone , ik zou waarschijnlijk ook al het ander vergeten tot het ding totall los in kliko een noodlanding maakthardbats schreef:Misschien op vakantie of druk met zijn drones?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Dit gedrag van Sander weten we inmiddels toch al? Drie maanden aan de gang als een idioot en daarna 9 maanden radiostilte.....
Ok Dat was me niet zo opgevallends23man schreef:Dit gedrag van Sander weten we inmiddels toch al? Drie maanden aan de gang als een idioot en daarna 9 maanden radiostilte.....
- SSassen
- Contacteer:
Komt erg negatief over zoals je het verwoord? Is dat de intentie of ben je nog steeds een botte hork? Zoals je weet heb ik alleen in de wintermaanden tijd voor de hobby, de rest van het jaar begraaf ik mijzelf onder m’n werk en activiteiten buiten de deur.ds23man schreef:Dit gedrag van Sander weten we inmiddels toch al? Drie maanden aan de gang als een idioot en daarna 9 maanden radiostilte.....
Zo Dat vind ik weer BotSSassen schreef:Komt erg negatief over zoals je het verwoord? Is dat de intentie of ben je nog steeds een botte hork? Zoals je weet heb ik alleen in de wintermaanden tijd voor de hobby, de rest van het jaar begraaf ik mijzelf onder m’n werk en activiteiten buiten de deur.ds23man schreef:Dit gedrag van Sander weten we inmiddels toch al? Drie maanden aan de gang als een idioot en daarna 9 maanden radiostilte.....
Iedereen die hier op vooruitgang zit te wachten vangt voorlopig botOpaBert schreef:Zo Dat vind ik weer Bot
Anne
- SSassen
- Contacteer:
Goed, met bovenstaande (de prijsbewuste optie) wil ik verder, eens kijken of we de komende weken iets speelbaars kunnen bouwen op een plankje, want dit topic ligt al veels te lang stil, Anne heeft inmiddels grijze haren (en een baard) gekregen van het wachten!SSassen schreef:Ik zat me zo te bedenken dat ik ruim voldoende onderdelen heb om twee complete versterkers te bouwen. Als ik nu eens met de Van der Veen trafo’s een prijsbewuste versterker bouw, low-budget zeg maar, en met de op maat gemaakte trafo’s een cost-no-object versterker? Is daar interesse voor?
Die had ie al maar ze zijn inmiddels van kleur verschoten! Zou maar opschietenSSassen schreef:........................, Anne heeft inmiddels grijze haren (en een baard) gekregen van het wachten!
Ik vind dat een leuk idee SassenSSassen schreef:Goed, met bovenstaande (de prijsbewuste optie) wil ik verder, eens kijken of we de komende weken iets speelbaars kunnen bouwen op een plankje, want dit topic ligt al veels te lang stil, Anne heeft inmiddels grijze haren (en een baard) gekregen van het wachten!SSassen schreef:Ik zat me zo te bedenken dat ik ruim voldoende onderdelen heb om twee complete versterkers te bouwen. Als ik nu eens met de Van der Veen trafo’s een prijsbewuste versterker bouw, low-budget zeg maar, en met de op maat gemaakte trafo’s een cost-no-object versterker? Is daar interesse voor?
Zodra je begint aboneer ik
Dat ben je al automatisch als je in het topic een bericht geschreven hebt...
Ohh is dat zo Wist ik nietray5150 schreef:Dat ben je al automatisch als je in het topic een bericht geschreven hebt...
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Slechts als je dat bij je voorkeuren hebt aangegeven, anders staat die optie uit.
Voorkeur
waar tover je dat tevoorschijn Ik hem mn tablet al omgedraaid op de achterkant staat hier niks 
Edit
Gevonden Stond uit overigens
Edit
Gevonden Stond uit overigens