het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
dat ophalen is toch niet zo'n punt
karretje achter de auto platen er in en rijden.
het is dat ik zo'n 200 km verderop woon anders had ik ze wel willen halen.
karretje achter de auto platen er in en rijden.
het is dat ik zo'n 200 km verderop woon anders had ik ze wel willen halen.
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
wow!grimoire schreef:Hele goedkope ieuwe seas drivers
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... um=1&pos=2
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... um=1&pos=1
wilde iemand nog een Seas line-array maken
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb ze ook al zien staan, maar vanuit Assen naar GoudaCoenvanDongen schreef:wow!grimoire schreef:Hele goedkope ieuwe seas drivers
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... um=1&pos=2
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... um=1&pos=1
wilde iemand nog een Seas line-array maken
Misschien iets voor een groepsaankoop. Kan er misschien nog iets van de prijs af.
Re: het "te koop gezien" topic....
Iemand een filterontwerp met de seas' kunnen vinden? Ik niet namelijk 
Re: het "te koop gezien" topic....
Bedoel je specifiek voor deze drivers, of in het algemeen.Elmopol schreef:Iemand een filterontwerp met de seas' kunnen vinden? Ik niet namelijk
Re: het "te koop gezien" topic....
Specifiek voor deze voordelig aangeboden units inderdaad. Ik heb de adverteerder gemaild maar nog geen reactie gehad. Aan de hoeveelheid te zien zou ik vermoeden dat er toch over een ontwerp moet zijn nagedacht.
Re: het "te koop gezien" topic....
Heb ook nog geen reactie terug, maar zit ook een beetje met de afstand.Elmopol schreef:Specifiek voor deze voordelig aangeboden units inderdaad. Ik heb de adverteerder gemaild maar nog geen reactie gehad. Aan de hoeveelheid te zien zou ik vermoeden dat er toch over een ontwerp moet zijn nagedacht.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik woon dichter in de buurt maar heb geen budget voor de hele partij 
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik ook niet, maar wel voor zeg maar vier van elk.Elmopol schreef:Ik woon dichter in de buurt maar heb geen budget voor de hele partij
Re: het "te koop gezien" topic....
Mmmmmmm, zou dat te combineren zijn met een set Accuton mid en tweeter ?Zweitse schreef:Ik heb ze ook al zien staan, maar vanuit Assen naar GoudaCoenvanDongen schreef:wow!grimoire schreef:Hele goedkope ieuwe seas drivers
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... um=1&pos=2
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... um=1&pos=1
wilde iemand nog een Seas line-array maken![]()
Misschien iets voor een groepsaankoop. Kan er misschien nog iets van de prijs af.
Of zou dat helemaal niet goed gaan ?
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik ken de drivers van accuton niet echt. Misschien dat JeroenD hier wat over zo kunnen roepen. Maar voor €25 per stuk kun je hier eigenlijk geen buil aan vallen.ray5150 schreef:Mmmmmmm, zou dat te combineren zijn met een set Accuton mid en tweeter ?Zweitse schreef:Ik heb ze ook al zien staan, maar vanuit Assen naar GoudaCoenvanDongen schreef:wow!
wilde iemand nog een Seas line-array maken![]()
Misschien iets voor een groepsaankoop. Kan er misschien nog iets van de prijs af.
Of zou dat helemaal niet goed gaan ?
Re: het "te koop gezien" topic....
180 Euro per stuk destijds! 
http://nl.scribd.com/doc/11596215/Speaker-en-Co-2008
Ik geloof dat ik er maar even 2 ga bestellen...
http://nl.scribd.com/doc/11596215/Speaker-en-Co-2008
Ik geloof dat ik er maar even 2 ga bestellen...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Bestellen of halen?ray5150 schreef:180 Euro per stuk destijds!
http://nl.scribd.com/doc/11596215/Speaker-en-Co-2008
Ik geloof dat ik er maar even 2 ga bestellen...
Re: het "te koop gezien" topic....
Helemaal niks, want ze zijn al pleite...

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat is niet helemaal waar. Ik heb een mailtje ontvangen dat hij zoveel reacties heeft gehad dat hij de advertentie heeft verwijderd. Hij gaat alle mailtjes die hij heeft ontvangen hopelijk vandaag behandelen in volgorde van binnenkomst.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: het "te koop gezien" topic....
Ondertussen staan er weer een aantal Seas Excel drivers op MP: http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr. Deze zijn dus vorige week gekocht voor max. 25 euro per stuk.
Hoewel ik geloof in vraag en aanbod, marktwerking etc. vind ik dit soort dingen toch altijd een beetje zuur.
Hoewel ik geloof in vraag en aanbod, marktwerking etc. vind ik dit soort dingen toch altijd een beetje zuur.
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat ben ik met je eens, beetje opportunistisch.
Ik hielp vroeger wel eens mee met de rommelmarkt van de harmonie. De opbrengst was voor de aanschaf van instrumenten, die kregen leerlingen van de muziekschool dan in bruikleen. Zodra de rommelmarkt open ging de eerste dag, werd de elektro afdeling bestormd door handelaars die voor een appel en een ei probeerden alles in eens op te kopen. Ze lagen bijna in slaapzak voor de poort te wachten. Je kwam die mensen soms weer tegen op een andere markt waar je ze spullen per stuk voor prijzen zag aanbieden waar ze de hele handel eerder voor op wilden kopen.
Tja het is handel, wel over de rug van de verkopers en andere geïnteresseerden.
Mvg Reinder
Ik hielp vroeger wel eens mee met de rommelmarkt van de harmonie. De opbrengst was voor de aanschaf van instrumenten, die kregen leerlingen van de muziekschool dan in bruikleen. Zodra de rommelmarkt open ging de eerste dag, werd de elektro afdeling bestormd door handelaars die voor een appel en een ei probeerden alles in eens op te kopen. Ze lagen bijna in slaapzak voor de poort te wachten. Je kwam die mensen soms weer tegen op een andere markt waar je ze spullen per stuk voor prijzen zag aanbieden waar ze de hele handel eerder voor op wilden kopen.
Tja het is handel, wel over de rug van de verkopers en andere geïnteresseerden.
Mvg Reinder
Re: het "te koop gezien" topic....
je weet wat ze nieuw kosten.....Elmopol schreef:Ondertussen staan er weer een aantal Seas Excel drivers op MP: http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr. Deze zijn dus vorige week gekocht voor max. 25 euro per stuk.
Hoewel ik geloof in vraag en aanbod, marktwerking etc. vind ik dit soort dingen toch altijd een beetje zuur.
Re: het "te koop gezien" topic....
Heb je al een bod gedaan op de hele partij.dre schreef:je weet wat ze nieuw kosten.....Elmopol schreef:Ondertussen staan er weer een aantal Seas Excel drivers op MP: http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr. Deze zijn dus vorige week gekocht voor max. 25 euro per stuk.
Hoewel ik geloof in vraag en aanbod, marktwerking etc. vind ik dit soort dingen toch altijd een beetje zuur.
Re: het "te koop gezien" topic....
We kunen ook allemaal een mailtje sturen dat we 25 euro per stuk bieden 
Re: het "te koop gezien" topic....
Nee, 27,50. dan heeft hij zijn verzend kosten van de aanschaf eruit...grimoire schreef:We kunen ook allemaal een mailtje sturen dat we 25 euro per stuk bieden
Re: het "te koop gezien" topic....
Daar gaat het me niet om, ik vind dit een onsympathieke aktie, that's it.dre schreef:je weet wat ze nieuw kosten.....
Nee, jij? Als het goed is heeft de oorspronkelijke verkoper een setje voor me gereserveerd, ik heb echter niks meer gehoord.Zweitse schreef:Heb je al een bod gedaan op de hele partij.
Verder hoef ik geen heisa te schoppen en mag iedereen natuurlijk doen wat hij/zij wil, ik zou het gewoon leuker hebben gevonden wanneer er een aantal hobbyisten kunnen profiteren van dit soort aanbiedingen ipv dat de winst in de zak van een handelaar verdwijnt.
