@ Leobus,Leobus schreef:Dat size matters, zal ongetwijfeld waar zijn, maar wat ik eergisteren uit mijn 8-inchers heb horen komen verbaasde mij enorm.
Daar had ik wel andere versterking voor nodig dan wat ik hier(nog?) heb staan. Ik heb kennis gemaakt met een RSA M99 van het merk SPEC. Zo strak, snel en muzikaal heb ik mijn set nog nooit horen klinken. Nooit gedacht dat dit uit een 8inch woofer kon komen. Mid en tweet deden natuurlijk ook leuk mee.![]()
![]()
Zo'n versterker kost wat, maar wat Walt hierboven over "duur" zei, klopt wel.
Groet,
Leobus
Dat is dus een PWM versterker, Pulse Width Modulation, en doet het het beste in de meeste gevallen met een digitaal signaal.
....??? onzin verhaal??Wooden soundboard with wooden feet vibrate with the audio signal playing a natural sound.
Class D als een NAD b.v. , nou ja die zijn het ook niet allemaal, maar de versterker die ik op de eerste Raspberry heb, geeft ook 2x 25 W als PWM direct van de I²S van de RPI.
Maar goed ontworpen is het dus Prima, maar je wilde geen ClassD , toch ?
Maar dat hij goed klinkt wil ik wel geloven.
