3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ben heel blij met al je experimenten.
Gewoon doorgaan toch ?
In ieder geval : ik doe er mijn voordeel mee.
mvgr. Leon.
Gewoon doorgaan toch ?
In ieder geval : ik doe er mijn voordeel mee.
mvgr. Leon.
- pappaleo
- Contacteer:
Ik zei bij een logopedist, niet in een logopedist.rikpost schreef:Ben wel benieuwd hoe het HMI er uit ziet dan ,en waar in te pluggenpappaleo schreef:Zouden die dingen het dan niet goed doen bij een logopedist?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
pappaleo schreef:Ik zei bij een logopedist, niet in een logopedist.rikpost schreef:Ben wel benieuwd hoe het HMI er uit ziet dan ,en waar in te pluggenpappaleo schreef:Zouden die dingen het dan niet goed doen bij een logopedist?
Beste Leonidas,
Ik trek mij de grappen al lang niet meer aan. Wat wel jammer is, is dat het meestal oordelen zijn, zonder zelf geluisterd te hebben. Anderzijds, als mensen perse geen beter geluid willen door het toepassen van betere componenten en tweaks, is dat hun keuze. Lang geleden dacht ik ook nog dat de speakers en akoestiek alles bepaalden, en nog langer geleden dacht men dat de aarde plat was. Dus wie lacht er nu echt?
Gr. Walter
Ik trek mij de grappen al lang niet meer aan. Wat wel jammer is, is dat het meestal oordelen zijn, zonder zelf geluisterd te hebben. Anderzijds, als mensen perse geen beter geluid willen door het toepassen van betere componenten en tweaks, is dat hun keuze. Lang geleden dacht ik ook nog dat de speakers en akoestiek alles bepaalden, en nog langer geleden dacht men dat de aarde plat was. Dus wie lacht er nu echt?
Gr. Walter
Je kan het niet eens zijn met iemands werkwijze, daar vragen over stellen, maar als je vervolgens voor rotte vis uitgemaakt wordt omdat iemand geen commentaar op z'n werk wil
post het dan ook niet.
Dat werkt 2 kanten op toch..... 
Precies, maar serieuze vragen mogen gewoon beantwoordt worden toch? 'ik weet het niet' is ook een antwoordt.
Serieuze vragen? 
- pappaleo
- Contacteer:
Het ging hier niet over vragen. Iedereen die hier gewoon met zijn hobby bezig is wordt voor lid van de meetmaffia uitgemaakt. Meneer wil zich niet verlagen tot dat niveau, met zijn superioriteit staat hij daar ver boven. Respectabele leden zoals Tom Machgielse (waarvan je echt wat kan leren) worden verzocht op te donderen omdat ze de klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.
Verder wil meneer alleen maar veren in zijn reet en vragen mag niet, dat wordt opgevat als twijfel aan zijn ongenaakbare niveau.
Nou post dan niet op een forum, maar richt een religie op....
Verder wil meneer alleen maar veren in zijn reet en vragen mag niet, dat wordt opgevat als twijfel aan zijn ongenaakbare niveau.
Nou post dan niet op een forum, maar richt een religie op....
Laatst gewijzigd door pappaleo op zo 03 feb 2019, 9:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou precies
Ach ik vind het wel leuk dat hij het toch post .
Dat hij zijn waarnemingen niet kan onderbouwen met technische argumenten is ook logisch ,want die zijn er niet.
Dat hij derhalve toch verschil denkt te horen, al dan wel of niet aanwezig, vind ik ook wel leerzaam.
Al hoort het misschien meer thuis in een psychologie forum
En ik vind het leuk voor hem als hij weer wat winst heeft geboekt.
Ik neem het allemaal niet zo serieus ,mijzelf overigens ook niet
Ik lees graag de grapjes zolang ze niet kwetsend of neerbuigend zijn.
En zo druk maakt Walt zich volgens mij niet om de reacties .Anders zou hij niet meer posten vermoed ik.
En voor diegene die zich er aan ergeren zou ik zeggen :niet lezen ,het is een vrij land
Dat hij zijn waarnemingen niet kan onderbouwen met technische argumenten is ook logisch ,want die zijn er niet.
Dat hij derhalve toch verschil denkt te horen, al dan wel of niet aanwezig, vind ik ook wel leerzaam.
Al hoort het misschien meer thuis in een psychologie forum
En ik vind het leuk voor hem als hij weer wat winst heeft geboekt.
Ik neem het allemaal niet zo serieus ,mijzelf overigens ook niet
Ik lees graag de grapjes zolang ze niet kwetsend of neerbuigend zijn.
En zo druk maakt Walt zich volgens mij niet om de reacties .Anders zou hij niet meer posten vermoed ik.
En voor diegene die zich er aan ergeren zou ik zeggen :niet lezen ,het is een vrij land
- pappaleo
- Contacteer:
Voor de goede orde: mijn verhaal gaat niet over Walt. Die posts kan ik best waarderen ook al maak ik er grapjes over. En ik heb ook wel eens de aanbevelingen uitgevoerd, overigens zonder resultaat.rikpost schreef:En voor diegene die zich er aan ergeren zou ik zeggen :niet lezen ,het is een vrij land
Mijn grapjes zijn hopelijk altijd mild en niet hatelijk.
Nee, mijn posts gingen over een aangehaald topic van iemand die zelf de nodige onverdraagzaamheid tentoonspreidt.
Even wat anders, echt mooie condensatoren, ultiem in een buizenbak als koppelcondensator?
https://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-v ... ousPage=lr
Zelfs tweedehands niet te betalen!
https://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-v ... ousPage=lr
Zelfs tweedehands niet te betalen!
Da's een grapje right? Die prijs?
Ik ben bang van niet, nieuw nog duurder!
Die man verkoopt ook zijn DAC je, heb ik hier ook staan toen voor €125,- uit China.
https://www.tnt-audio.com/sorgenti/lite_dac_e.html
Hij vraagt voor een 2ehandsje toch echt teveel...............!!!l
Zou nieuw toch € 900 hebben gekost, maar wat wil je?
Een gepolijste bovenkant en een andere name, en je bent het mannetje.

https://www.tnt-audio.com/sorgenti/lite_dac_e.html
Hij vraagt voor een 2ehandsje toch echt teveel...............!!!l
Zou nieuw toch € 900 hebben gekost, maar wat wil je?
Een gepolijste bovenkant en een andere name, en je bent het mannetje.
Hij verkoopt ook een Khozmo 48 step shunt waar hij de 'nieuwprijs' van een 64 step ladder attenuator met motor, sturing en afstandsbediening bij heeft gezet (320 euro)
Ik heb er ook zo 1 als deze die hij aanbiedt, 160 euri voor betaald direct bij Arkady uit Polen. Nog steeds te koop bij Hifi Collective voor 120 Pond voor de basis versie.
Een beetje een fantast deze man.
Ik heb er ook zo 1 als deze die hij aanbiedt, 160 euri voor betaald direct bij Arkady uit Polen. Nog steeds te koop bij Hifi Collective voor 120 Pond voor de basis versie.
Een beetje een fantast deze man.
Als je het beste wilt moet je wel in de buidel tasten, maar of de prijs/kwaliteitsverhoudng klopt?
Dan moet je mogelijk vleermuis oren hebben, lijkt mij ook niet zo lekker, al die hoge piepjes
Dan moet je mogelijk vleermuis oren hebben, lijkt mij ook niet zo lekker, al die hoge piepjes
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
handmade... soort zelfbouwaudio dus 
Ok, dan maak ik ze liever zelf, scheelt wat zakgeld 
En hoe zijn ze er achter gekomen dat dit niet zo was? Door te meten en rekenen.Walt schreef:... en nog langer geleden dacht men dat de aarde plat was. Dus wie lacht er nu echt?![]()
- SSassen
- Contacteer:
Da’s tegen het zere been Richardrichard schreef:En hoe zijn ze er achter gekomen dat dit niet zo was? Door te meten en rekenen.Walt schreef:... en nog langer geleden dacht men dat de aarde plat was. Dus wie lacht er nu echt?![]()
Een pleister danSSassen schreef:Da’s tegen het zere been Richardrichard schreef:En hoe zijn ze er achter gekomen dat dit niet zo was? Door te meten en rekenen.Walt schreef:... en nog langer geleden dacht men dat de aarde plat was. Dus wie lacht er nu echt?![]()
...
De empirische, oftewel proefondervindelijke benadering is net zo goed wetenschappelijk verantwoord.
Maar in analogie met de ronde aarde; empirisch is dat pas begin zestiende eeuw vastgesteld, theoretisch hadden ze dat al een kleine tweeduizend jaar eerder bedacht.
En door met een bootje te gaan varen om te kijken of dat echt zo was...richard schreef:En hoe zijn ze er achter gekomen dat dit niet zo was? Door te meten en rekenen.Walt schreef:... en nog langer geleden dacht men dat de aarde plat was. Dus wie lacht er nu echt?![]()
Is dit een inleinding in de constatering dat Walther z'n baffles een radius moet gaan geven mannen?