Pagina 25 van 42
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: za 03 dec 2016, 22:00
door bas focal m180
Shadow schreef:Henkjan schreef:ja, dat domein hebben we ooit eens gebruikt voor een test en is nog steeds actief blijkbaar

Dit geheel in tegenstelling tot de firma CSS, daar zijn bijna alle leuke modellen wél offline gehaald

Ciare heeft ook nagenoeg geen drivers meer in hun programma staan.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: vr 09 dec 2016, 10:35
door Marp
Rody schreef:Als je een concept bewaart en vervolgens weer oproept krijg je een editor waar je totaal niks aan hebt. Je kunt eigenlijk alleen de inhoud kopiëren en een nieuwe post maken, verder gaan gaat niet, of ik zie iets over het hoofd.
Als je het concept in het gekoppelde topic laadt (met de optie "Laad concept"), dan kan je het gewoon posten. Deze optie is zowel aanwezig in het conceptoverzicht als in de editor die opent als je binnen een topic reageert.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: vr 09 dec 2016, 10:43
door Rody
Marp schreef:Rody schreef:Als je een concept bewaart en vervolgens weer oproept krijg je een editor waar je totaal niks aan hebt. Je kunt eigenlijk alleen de inhoud kopiëren en een nieuwe post maken, verder gaan gaat niet, of ik zie iets over het hoofd.
Als je het concept in het gekoppelde topic laadt (met de optie "Laad concept"), dan kan je het gewoon posten. Deze optie is zowel aanwezig in het conceptoverzicht als in de editor die opent als je binnen een topic reageert.
Ahaaaa, ik opende hem vanuit de bewaarde concepten in mijn control panel. Ik ga het proberen, tnx.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: vr 09 dec 2016, 11:06
door Marp
Rody schreef:Ahaaaa, ik opende hem vanuit de bewaarde concepten in mijn control panel.
Daar (ik noemde het "conceptoverzicht") is de optie ook aanwezig.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: vr 09 dec 2016, 11:35
door Rody

g
Marp schreef:Rody schreef:Ahaaaa, ik opende hem vanuit de bewaarde concepten in mijn control panel.
Daar (ik noemde het "conceptoverzicht") is de optie ook aanwezig.
Zie hem nu... Kan het niet zo ingesteld worden dat deze altijd krijgt?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: zo 26 mar 2017, 19:09
door ray5150
Heb ik misschien iets gemist, en zijn er nieuwe moderatoren aangesteld ?
Niet dat het mij uitmaakt hoor, beiden zijn zeer gewaardeerde forumleden.
Ik vroeg het me alleen af.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: zo 26 mar 2017, 20:24
door ds23man
Was me ook al opgevallen.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: zo 26 mar 2017, 20:26
door dre
Ik vond Sander en Gerhard eigenlijk wel een prima optie.

Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: zo 26 mar 2017, 20:31
door Leeuwarden

+10.000.000 en desnoods had ik het zelf ook wel willen doen
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: zo 26 mar 2017, 21:37
door SSassen
dre schreef:Ik vond Sander en Gerhard eigenlijk wel een prima optie.

Dank u, nu kan ik vanavond weer rustig slapen

Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: zo 26 mar 2017, 21:41
door dre
Geen dank!

Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: zo 26 mar 2017, 21:56
door Henkjan
een slapende Sander, goed plan
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: wo 29 mar 2017, 10:46
door ds23man
Verbazingwekkend, al 12 1/2 uur geen berichten meer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: wo 29 mar 2017, 10:58
door Pjotr
ds23man schreef:Verbazingwekkend, al 12 1/2 uur geen berichten meer:
niets.PNG
En toen hield je het niet meer..............

Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: wo 29 mar 2017, 10:58
door hannesie
Stilte voor de storm.........................?.

Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: wo 29 mar 2017, 12:53
door toetertje
Is er geen mogelijkheid meer om een donatie te doen aan het forum,
of kijk ik gewoon niet goed?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: wo 29 mar 2017, 15:40
door Henkjan
toetertje schreef:Is er geen mogelijkheid meer om een donatie te doen aan het forum,
of kijk ik gewoon niet goed?
ja hoor, dat kan nog steeds:
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?c ... ZRYFH5S9B4
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: wo 29 mar 2017, 15:53
door Pjotr
Fijn dat je het teruggevonden hebt. Super HJ

Misschien is het wel handig om het ook weer op een zichtbare plek terug te zetten

?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: wo 29 mar 2017, 16:16
door toetertje
Ik was toch ook een knop voor?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: wo 29 mar 2017, 16:32
door Henkjan
toetertje schreef:Ik was toch ook een knop voor?
ja, maar die deed t ineens niet meer (was std code van paypal)
ik zal zelf maar wat html in de header batsen
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: vr 31 mar 2017, 21:08
door TubeHead
Is er trouwens ook een mogelijkheid om te kiezen voor een andere forum layout ergens ? Kan zo ver niks vinden.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: vr 31 mar 2017, 21:13
door hannesie
Keuze uit de 2 opties, mobiele of pc?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: vr 31 mar 2017, 22:08
door TubeHead
Bedoelde eigenlijk kleuren thema's. Zou mooi zijn als er één in een donkere versie is voor 's avonds.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: do 06 apr 2017, 20:34
door Ah!buis
Het forum is niet echt meer bij de tijd
De klok loopt ondertussen bijna een kwartier achter. Wordt erger dus zou ie te traag lopen

.
Krijg je dat een bijdrage na middernacht van gisteren lijkt te zijn
Anne
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geplaatst: vr 07 apr 2017, 10:57
door Henkjan
en door Sander opgelost.
bedankt voor de oplettendheid Anne.