keurig op een koelblokje,veel makkelijker meten.
Passed out.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Passed out.
Oei,een koelblokje met haar erop
Hoedanook met dat beetje stroom zal er van opwarmen niet veel sprake zijn.
Ondanks die bontjas
Anne
Hoedanook met dat beetje stroom zal er van opwarmen niet veel sprake zijn.
Ondanks die bontjas
Anne
Volgens mij heeft hij zich op de duim geslagen of iets dergelijks.ray5150 schreef:Gaat het wel goed met Dré ?
Het is zo stil hier...
Of op al zijn vingers, dan type je niet zo makkelijk meer.
Of hij ligt in de zon.
nee,er is niets aan de hand.
beetje druk met andere dingen momenteel,dus het ligt even een paar weekjes stil.
voor en achterplaat heb ik binnen,alleen een klein meetfoutje gemaakt........
maar het komt goed.
beetje druk met andere dingen momenteel,dus het ligt even een paar weekjes stil.
maar het komt goed.
Als het te groot is, is dat geen probleem. te klein is een ander verhaal...dre schreef:voor en achterplaat heb ik binnen,alleen een klein meetfoutje gemaakt........![]()
Heb je ook een fotootje. Ik ben mij ook een beetje aan het oriënteren in de opbouw van een kast, en ben zeer benieuwd.dre schreef:nee,er is niets aan de hand.![]()
beetje druk met andere dingen.
Kunnen de Hollanders dan zo slecht meten dan
Ja,je hoort ze voortdurend SHIT roepen
Anne
Ja,je hoort ze voortdurend SHIT roepen
Anne
Er staan al een aantal foto's van de geplande indeling hier in het topic. 't is alleen een hele opgave, 24 pagina's met gezwets doorploegen...Zweitse schreef:Heb je ook een fotootje. Ik ben mij ook een beetje aan het oriënteren in de opbouw van een kast, en ben zeer benieuwd.
Nog even doorzwetsen,dan hebben we hier het draadje van Ray's Pass5 zo ingehaald
Anne
Anne
het is ongelooflijk,maar ik heb er maar weer eens wat aan gedaan! 
helaas had ik een maat verkeerd op de tekening gezet......
mooi zo`n gat voor een xlr precies op de koelrib.
gelukkig heeft neutrik daar een keurige oplossing voor!!

dan kan ik onderhand eens een start gaan maken met de binnenzijde.
wel heb ik peters advies toch maar opgevolgd en er felsmoeren in gemaakt,stuk makkelijker!
het valt me trouwens nog flink tegen om zo`n kast een beetje praktisch in te richten.
wie weet gaat ie ook wel werken!
handvatten of niet?
helaas had ik een maat verkeerd op de tekening gezet......
mooi zo`n gat voor een xlr precies op de koelrib.
gelukkig heeft neutrik daar een keurige oplossing voor!!
dan kan ik onderhand eens een start gaan maken met de binnenzijde.
wel heb ik peters advies toch maar opgevolgd en er felsmoeren in gemaakt,stuk makkelijker!
het valt me trouwens nog flink tegen om zo`n kast een beetje praktisch in te richten.
wie weet gaat ie ook wel werken!
handvatten of niet?
Dat is wel heel netjes geworden zeg
Ziet er heel profi uit.
Ben wel benieuwd of straks die koelprofielen genoeg gaan zijn. Ray heeft toch wel grotere (diepere) gebruikt.

Ben wel benieuwd of straks die koelprofielen genoeg gaan zijn. Ray heeft toch wel grotere (diepere) gebruikt.
Ja, ik vroeg mij al af hoe je hem straks, als hij vol zit, op gaat pakken. Bij de koelribben? Mag je wel leren werkhandschoenen gaan regelendre schreef:
handvatten of niet?
de eerste pleister zitten er al op peter!
koelblokken zaten er bij........
al het allemaal echt te heet wordt,dan maar de bias iets lager.
nu nog een klein probleempje.
hoe gaat ik dit in de gaatjes van c1 proppen.....
alles silver/mica kan soms lastig zijn.
koelblokken zaten er bij........
al het allemaal echt te heet wordt,dan maar de bias iets lager.
nu nog een klein probleempje.
hoe gaat ik dit in de gaatjes van c1 proppen.....
Ik neem aan dat dat in ieder geval geen kwaad kan.dre schreef:moet er trouwens koelpasta onder de diodes?
Het gaat er ieder geval wel heftig uitzien.
Inderdaad zouden een paar handvatten best wel praktisch zijn, maar hoeveel keren versleep je eigenlijk zo een ding.
Met z'n tweeën gaat het zeker makkelijker.
Jij hebt toch een heel aardige buurman................????dre schreef:ik heb geen vrienden......
wil jij er misschien een worden?
Als ik dit plaatje zo bekijk:

Dan had ik de bovenkanten niet afgeschuind en het koelprofiel wat lager gezet. En dan tussen voor en achterkant geanodiseerde alu stangen gezet van 16 mm rond boven de koelprofielen als handgrepen.
Mahjah als je alles van te voren weet..................

Dan had ik de bovenkanten niet afgeschuind en het koelprofiel wat lager gezet. En dan tussen voor en achterkant geanodiseerde alu stangen gezet van 16 mm rond boven de koelprofielen als handgrepen.
Mahjah als je alles van te voren weet..................
dordrecht toch?hannesie schreef:Jij hebt toch een heel aardige buurman................????dre schreef:ik heb geen vrienden......
wil jij er misschien een worden?![]()
tja,dan had ik doorgeleerd!Mahjah als je alles van te voren weet..................
kan 0,5mm2 ook eigenlijk,daar heb ik nog mooi draad van liggen.dre schreef:de draadjes die de afstand tussen de print en de mosfet pootjes moet komen,is 1mm2 daar genoeg voor?
het gaat om 3 cm.
Lijkt me niet onverstandig, ze schjinen nogal warm te worden. ik heb het in ieder geval wel gedaan.dre schreef:moet er trouwens koelpasta onder de diodes?
En dat kan gewoon van die witte smurrie van een euro per tube zijn. niet van dat processor koelspul.
Een paar ideen ter overweging :dre schreef:hoe gaat ik dit in de gaatjes van c1 proppen.....
- Een los stukje gaatjes print ernaast fabrieken, en dat doorlussen.
- Keramisch C'tje met een pitch van 2.5 erin frutselen.
- Een silver/miva met een veel lagere werkspanning zoeken, die zijn ook veel kleiner. ik heb bruine, en die zijn maar 7.5 mm.
- Styroflex-axiaal nemen : http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... 303&page=1
- Nieuwe gaten op de print boren en dan "aan de onderkant doorlussen"
Laatst gewijzigd door ray5150 op zo 12 aug 2012, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou voor de styroflex/polystyreen gaan. Is een betere condensator.
groet,
Aat
groet,
Aat
Ik verwachtte eigenlijk dat er nu een welles-nietes-discussie van jewelste zou uitbarsten....helemaal niets....nou moe...

Laatst gewijzigd door ray5150 op di 14 aug 2012, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.