het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Er staat toch duidelijk "kooptips" in de topic titel...............
We hebben ook een "de fratsen van Marktplaats" topic.
We hebben ook een "de fratsen van Marktplaats" topic.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dit komt zeer zelden voorbij, erg fraai spul, helaas wat boven budget.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dit is gelukkig echt een gevalletje, als je weet wat dit is, en je kan het betalen, een no brainer.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zo te horen is het voor jou ook een no-brainer. 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Kennelijk is er iemand zonder brein langs geweest, want ze zijn al weg!
Maar even serieus, voor een fractie van de prijs maak je dit soort dingen zelf. Shun Mook heeft de lat voor de afwerking niet hoog gelegd, dus iedereen die ook maar een beetje kan houtbewerken zal succes hebben. Het hout voor de pucks koop je hier: https://af.nl/voorraad/massief/grenadille/
En voor de standaards haal je een bezemsteel bij de Praxis.
Maar even serieus, voor een fractie van de prijs maak je dit soort dingen zelf. Shun Mook heeft de lat voor de afwerking niet hoog gelegd, dus iedereen die ook maar een beetje kan houtbewerken zal succes hebben. Het hout voor de pucks koop je hier: https://af.nl/voorraad/massief/grenadille/
En voor de standaards haal je een bezemsteel bij de Praxis.
Laatst gewijzigd door timpert op ma 14 okt 2024, 18:45, 3 keer totaal gewijzigd.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Of de mensen achter Marktplaats worden een keer wakker en gooien advertenties met oplichterij er eindelijk een keer vanaf.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Neuh, die verkoper heeft allerlei peperdure toverveertjes maar is wel gewoon een legitieme handelaar.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Een legitieme oplichter dan
Als een paar plankjes en hockey pucks voor 5000 euro niet onder oplichterij valt dan bestaat er gewoon geen oplichterij.
Als een paar plankjes en hockey pucks voor 5000 euro niet onder oplichterij valt dan bestaat er gewoon geen oplichterij.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Een setje speakers verkopen op MP is maanden geduld hebben, het Shun Mook spul is razendsnel verkocht, zoals ik verwacht had, dit spul is extreem zeldzaam en waardevol, en zal alleen maar meer waard gaan worden…
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ikzelf ben ook extreem zeldzaam maar nog altijd waardeloos
.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat zal wel, maar het blijft me toch verbazen hoe sommige verkopers erin slagen om wat triviale frutseltjes (die niet eens heel netjes gemaakt zijn) voor astronomische bedragen aan de man weten te brengen. Zo wil ik mijn geld ook wel verdienen. Of misschien toch niet, ik weet niet of ik mezelf nog in de spiegel durf aan te kijken als ik net voor 1000 pop iemand een bezemsteel met 6 mini hockeypucks heb verkocht.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Onbetaalbaar geval van zelfkennisOlaf Analogue schreef: ↑ma 14 okt 2024, 18:54Ikzelf ben ook extreem zeldzaam maar nog altijd waardeloos.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Sjee, zo veel mensen zoeken het in dure kabels enz, terwijl een simpele pendel al zo veel brengen kantimpert schreef: ↑ma 14 okt 2024, 19:04Dat zal wel, maar het blijft me toch verbazen hoe sommige verkopers erin slagen om wat triviale frutseltjes (die niet eens heel netjes gemaakt zijn) voor astronomische bedragen aan de man weten te brengen. Zo wil ik mijn geld ook wel verdienen. Of misschien toch niet, ik weet niet of ik mezelf nog in de spiegel durf aan te kijken als ik net voor 1000 pop iemand een bezemsteel met 6 mini hockeypucks heb verkocht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
De pendulum zelf is € 396,- de standaard ervoor is € 67,-
Dus voor € 440,- euro ben je in bezit van iets wat nutteloos in de weg staat.
https://amadeusaudio.nl/pricelist/
Dus voor € 440,- euro ben je in bezit van iets wat nutteloos in de weg staat.
https://amadeusaudio.nl/pricelist/
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Best goedkoop, maar heb er helaas geen plek voor. Maar een setje mini Mpingo is onderweg, daar maar eens mee pielen.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik gooi hem er nog maar een keer in:
Is je systeem al goed geaard ?
Is je systeem al goed geaard ?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Met al dat lhbtqia+ gedoe maakt het toch niet meer uit hoe je geaard bent?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... a-speakers
vifa speakers
Locatie Deventer
Kijk ook even naar de Pioneer nc-50dab die hij in de verkoop heeft staan, dit is een erg fijne all-in-one! Niet het meest krachtige beest maar zeker een goeie allrounder met internetradio, phono in, USB en CD-speler.
vifa speakers
Locatie Deventer
Kijk ook even naar de Pioneer nc-50dab die hij in de verkoop heeft staan, dit is een erg fijne all-in-one! Niet het meest krachtige beest maar zeker een goeie allrounder met internetradio, phono in, USB en CD-speler.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Shit, nieuwsgierig als ik ben, heb ik vorige week op die link van Walter geklikt.
Nu word ik op MP doodgegooid met sjoelschijven voor een prijs waarvoor ik ook een halve tropische boom kan kopen,
en accommodatie in het plaatsje Mook...
Nu word ik op MP doodgegooid met sjoelschijven voor een prijs waarvoor ik ook een halve tropische boom kan kopen,
en accommodatie in het plaatsje Mook...
