En als je hem voor de tweede keer pakt, trekt de boel weer mooi uit elkaar. Alleen op pagina 21 trouwens.hannesie schreef:refresh.JPG
Als je dan deze knop pakt, na een opmerking, c.q. reactie , schuift het wel meer in elkaar, zal ook een detail zijn in de opzet van een topic.
Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Wat vinden we van 't forum?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Stel grapjassen. Dat is het refresh knopje (zelfde als F5) van je browser. Heeft toch niets met het forum te maken?
Overigens pakt je browser dan soms de pagina opnieuw uit de cache i.p.v. hem opnieuw op te halen. Dan schiet het niet op, in dat geval: Ctrl + F5.
Overigens pakt je browser dan soms de pagina opnieuw uit de cache i.p.v. hem opnieuw op te halen. Dan schiet het niet op, in dat geval: Ctrl + F5.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Doen we met het nieuwe forum niet meer aan, tenzij verroest. Alleen tomaten en paprikaas is nog toegestaanhannesie schreef:Waar zijn de komkommers?
Nou vooruit:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat plaatje wijst meer naar Freud, eet meer fruit vrienden !
Anne
Anne
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik ga zo boodschappen doen, zal ik een blik tomatensoep meenemen? 
Re: Wat vinden we van 't forum?
Nee hoor, had meer van doen met Toon Hermans en vrouw Holle..ray5150 schreef:Koolraap,selderij, en prei.
Dat was dat liedje toch ?
groet,
Aat
N.B.
Overigens is de mooiste kleur de smurfenkleur!
Re: Wat vinden we van 't forum?
Het forum maakt wel zootje van de schermopmaak, al dan niet te triggeren of te resetten met de refresh knop of de paginaselectie knopjes rechtsboven.Pjotr schreef:Stel grapjassen. Dat is het refresh knopje (zelfde als F5) van je browser. Heeft toch niets met het forum te maken?
Overigens pakt je browser dan soms de pagina opnieuw uit de cache i.p.v. hem opnieuw op te halen. Dan schiet het niet op, in dat geval: Ctrl + F5.
En aangezien ik dit alleen hier beleef denk ik toch echt dat ergens een hik in de schermopbouw van dit forum zit. Het is toch niet normaal dat je eerst op refresh moet drukken om de pagina leesbaar te maken?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Mij overkwam dat bij het 4 plaatje wat ik in de tekst plakte de foto 180 werd gedraaid en bi de 5 en 6 foto ook
Is dit een Windows verhaal of van het forum
Ik zie dat ook gebeuren in de verkenner :
Ook zag ik niet alle tekst meer of Is scherm te klein is geworden met editeren
Is dit een Windows verhaal of van het forum
Ik zie dat ook gebeuren in de verkenner :
Ook zag ik niet alle tekst meer of Is scherm te klein is geworden met editeren
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dit is toch wel onhandig, dat grote grijze vlak onder de tekstvak. Als je foto's wil invoegen blijf je maar heen en weer scrollen:
Komt denk ik door al die smilies.
Komt denk ik door al die smilies.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik zou toch in de stylesheet al de nodige aanpassingen doen om de berichten onderling van mekaar te onderscheiden door een beurtelings wisselende achtergrondkleur.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik zou toch zeggen dat dit vorige week zo was.
Blijkbaar is dit aangepast ?
Blijkbaar is dit aangepast ?
Re: Wat vinden we van 't forum?
In principe werkt alles nu naar mijn zin,alleen bijlages/plaatjes zou ik het liefst in een nieuwe pagina geopend zien.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Klopt en dat zag er helemaal niet uit. Je moet maar zo denken, het maar hobby: Kan nog alle kanten op veranderen, alleen komt het daar bijna nooit vanray5150 schreef:Ik zou toch zeggen dat dit vorige week zo was.
Blijkbaar is dit aangepast ?
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
En ook linkjes naar een andere site, nu verlaat je het forum en dat kan nooit de bedoeling zijn.dre schreef:In principe werkt alles nu naar mijn zin,alleen bijlages/plaatjes zou ik het liefst in een nieuwe pagina geopend zien.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ben ik de enige waarbij de Pop-up het niet (meer) doet als ik een PB binnen krijg ?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Zou zomaar kunnen, ik krijg ook geen meldingen. Misschien moet je dat opnieuw instellen? Het is sowieso een kale spartaanse boel geworden. Je had bij het oude forum ook de afzenders van je PB's in een aparte kolom. Is ook verdwenen. Dat was best handig om een bericht terug te vinden op afzender. Je zit je nu rot te zoeken, is eigenlijk geen doen.
Zou ook graag de knopjes "Nieuwe berichten", "Actieve onderwerpen" e.d. terug zien. Die waren erg handig om de lopende zaken bij te houden en heen en weer te schakelen.
Zou ook graag de knopjes "Nieuwe berichten", "Actieve onderwerpen" e.d. terug zien. Die waren erg handig om de lopende zaken bij te houden en heen en weer te schakelen.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik had begrepen dat wanneer de nieuwe versie van de forum software er is,( die niet compatibel is met de oude) er weer de zaken zouden worden opgezet zoals "vroeger", toen alles nog goed was e.d., zeg maar de goede oude tijd, zonder de IS en dergelijke.

Re: Wat vinden we van 't forum?
Wordt daar aan gewerkt dan Hans? Krijg niet de indruk. Het is w.d.b. oorverdovend stil van de kant van het beheer.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Kreeg een e-mail dat er gepost is in een topic waar ik op 'geabonneerd' ben. Dat is iets wat volgens mij sinds kort weer juist werkt
Prettige feature om bij te blijven bij de voor jou interessante onderwerpen.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Klopt, Barry. dat werkt hier ook weer.
Langzaam maar zeker gaat het allemaal weer de goede kant op.
Langzaam maar zeker gaat het allemaal weer de goede kant op.
