Passed out.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Passed out.
dat hele verhaal met de diodes op stelten neemt toch teveel plek in..........
eens kijken of ik het koelblokje af kan zagen..........
he tlijkt een flinke kast,maar het gaat hard met de ruimte als je eenmaal bezig bent.
he tlijkt een flinke kast,maar het gaat hard met de ruimte als je eenmaal bezig bent.
Wat komt er dan nog meer in dan 1 trafo, 4 elko'tjes, en een paar lulige diode's ? 
Nah, Is dat nou alles...
Je vergeet nog wat miezerige draadjes om het geheel aan elkaar te knopen. 
nee,die heb ik niet liggen.
kan ik de mosfets ook matchen met 19v?
lijkt me wel toch?
kan ik de mosfets ook matchen met 19v?
lijkt me wel toch?
Ik denk niet dat 19 volt een probleem zal vormen. je hebt geen regelbare voeding ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Je kunt er altijd nog een etage opzetten! Voeding onder Amp bovendre schreef:dat hele verhaal met de diodes op stelten neemt toch teveel plek in..........
daar droom ik ook van.
de pass labs pearl phono en een dac allemaal in dezelfde behuizingen.................
de pass labs pearl phono en een dac allemaal in dezelfde behuizingen.................
als je een dubbele voeding maakt wordt het natuurlijk een stuk dieper.Zweitse schreef:Dat valt dan allemaal nog wel mee. Ik had het groter verwacht.
ga je er nu ook een bouwen?
Nee, ik ga voor een ExtremA. De Sanken zijn voor een tweede maal besteld, nu in Amerika, en dan de rest maar eens verzamelen. Ik zit alleen nog een beetje met de kast. Twijfel nog een beetje over de opbouw, stereo of mono, en het wattage, 100 of 50 watt.