Voor mij is het ook logisch als de '-' en het dB teken ontbreken dat het dan een ouderwetse weergave van 00 naar 99 gebruikt wordt waarbij 00 stilte is.
Eigenlijk is het voor mij ook niet belangrijk dat bij de input ook de naam van de gebruikte aansluiting genoemd wordt. Als alles aangesloten is doet het er ook niet echt meer toe voor mij. "Input 1-5" of "INP. 1-5" zou voor mij ook voldoende zijn.
Ik hecht dan zelf meer waarde aan de weergave van de bitrate en freq van het inkomende signaal. Maar dat mag ook zo kort mogelijk (16/44 of 24/96). De grotere volume weergave is netjes, hoewel het font van Peter misschien niet de schoonheidsprijs gaat winnen

Maar ja het moet allemaal wel te realiseren zijn. Het was allemaal al goed, en het wordt alleen maar mooier!
Van acceleratie bij een volume regeling ben ik niet zo een fan, tenzij hij echt goed werkt. En dat is bij mijn Denon receiver bijvoorbeeld niet het geval. Als je de volume + knop op de a.b. indrukt neemt het volume eerst veel te langzaam toe maar op een gegeven moment gaat ie als een gek versnellen waardoor hij dan weer te hard staat en dan druk je weer op zachter wat dan weer niet snel genoeg gaat omdat de versnelling veel te laat op gang komt.