Sneak preview: 200W buizen gitaarversterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: Sneak preview: 200W buizen gitaarversterker
*Me is very horny.....sevenup schreef:Nog een paar foto's
Heb je ook al een kast?
http://www.tube-town.net/ttstore/produc ... illed.htmlMiniwatt schreef:Waar heb je dat chassis vandaan btw?
Deze zou kunnen:ray5150 schreef:*Me is very horny.....sevenup schreef:Nog een paar foto's![]()
![]()
*
Heb je ook al een kast?
http://www.tube-town.net/ttstore/produc ... -GOLD.html
Tijdje niets gedaan aan de versterker. Nu is het erg mooi weer en ben gister begonnen met een luidspreker cabinet te maken voor de versterker. Hij wordt voor 2x12" speakers. Heb er nu tijdelij 2x10" inzitten, maar die worden tzt. nog wel vervangen. Heb eerst maar eens een kast gemaakt van watervast spaanderplaat. Had nog een plaat liggen en is een stuk steviger als gewoon spaanderplaat. Als hij bevalt maak ik hem nog wel eens na van berken multiplex.
Op dit moment laat ik hem zo, omdat hij erg netjes is geworden en stevig zat is. Denk dat ik hem ga bekleden met tapijt. Is mooi goedkoop. De berken versie wordt natuurlijk bespannen met Tolex.
Op dit moment laat ik hem zo, omdat hij erg netjes is geworden en stevig zat is. Denk dat ik hem ga bekleden met tapijt. Is mooi goedkoop. De berken versie wordt natuurlijk bespannen met Tolex.
Oja, de breedte is exact gelijk aan de versterker
Kunnen ze mooi op elkaar staan.
Waarom niet de 2 speakers naast elkaar en dan de baffle een paar graden achterover hellen?
Zodoende richt je het geluid schuin naar boven zodat je het goed helder hoort.
Nu staat alles recht naar voren gericht.
Zoals de bovenste helft op deze tekening:
Met 2x12" naast elkaar wordt de kast breder dan de versterker. Zo kan ik hem precies even breed maken.ray5150 schreef:Waarom niet de 2 speakers naast elkaar en dan de baffle een paar graden achterover hellen?