CSS SDX10 - woofer met hoge WAF :-)
Moderator: Beheerdersteam
Re: CSS SDX10 - woofer met hoge WAF :-)
ja.. Maar zit gewoon iets hoger met je volume als dat makkelijk kan. Dat is altijd veiliger en vaak ook iets beter vwb vervorming.
Re: CSS SDX10 - woofer met hoge WAF :-)
Ok, bedankt.Montana schreef:ja.. Maar zit gewoon iets hoger met je volume als dat makkelijk kan. Dat is altijd veiliger en vaak ook iets beter vwb vervorming.
