incl oude discussies en bouwverslagen
Moderator: Beheerdersteam
Wijx
Berichten: 741 Lid geworden op: di 01 mar 2005, 17:29
Bericht
door Wijx » ma 17 apr 2006, 1:32
Toch nog een beetje mazzel. De Aleph-x het eindbroertje van de Bosoz is levend
Digidoo
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 927 Lid geworden op: za 30 jul 2005, 17:57
Locatie: Den Haag
Contacteer:
Bericht
door Digidoo » ma 17 apr 2006, 13:21
Foto's?
RUben
Berichten: 120 Lid geworden op: do 09 mar 2006, 21:10
Locatie: Almere
Bericht
door RUben » ma 17 apr 2006, 22:10
Wat voor IC's gebruik je in jouw versterker?
Wijx
Berichten: 741 Lid geworden op: di 01 mar 2005, 17:29
Bericht
door Wijx » di 18 apr 2006, 18:49
geen, pure klasse A. transistoren BC220c, mosfets IRFP 244 IF9610
Wijx
Berichten: 741 Lid geworden op: di 01 mar 2005, 17:29
Bericht
door Wijx » ma 01 mei 2006, 21:59
Digidoo schreef: Foto's?
Bijlagen
Wijx
Berichten: 741 Lid geworden op: di 01 mar 2005, 17:29
Bericht
door Wijx » ma 01 mei 2006, 22:00
...
Bijlagen
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » ma 01 mei 2006, 22:01
Zit die ene condenator vast?
Op het tweede plaatje is ie onderin nog net in beeld...
Wijx
Berichten: 741 Lid geworden op: di 01 mar 2005, 17:29
Bericht
door Wijx » ma 01 mei 2006, 22:03
ja schroefdraad van de elco was een beetje gaar, de schroefjes zijn eigenlijk een beetje te kort, gelukkig maakt het niet zoveel uit waar de condensator zit als ie er maar zit
Paul
Berichten: 1577 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam
Bericht
door Paul » ma 01 mei 2006, 23:26
Dat ziet er erg goed uit!!
Zouden mijn "vijfjes" ook in zo'n kast (grootste model
www.Rt-audio.nl toch?) passen?
Gaat dit erg veel werk opleveren, ik vind het namelijk wel een zeer fraaie behuizing
Wijx
Berichten: 741 Lid geworden op: di 01 mar 2005, 17:29
Bericht
door Wijx » di 02 mei 2006, 11:26
ja zou kunnen maar ik zou het niet doen. De kast lijkt mooi, maar is in werkelijkheid niet sterk genoeg voor de 2 trafo's. Ik heb de kast ook extra moeten aanpassen.
Porcino
Berichten: 699 Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem
Bericht
door Porcino » di 02 mei 2006, 23:41
Zijn die twee voedingstrafo's met 1 enkele bout vastgezet??
SuperR
Berichten: 1864 Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 22:35
Locatie: Rotterdam
Bericht
door SuperR » di 01 jun 2010, 10:00
Ik zag de foto van je eindtrap in een ander topic en was vrij benieuwd of je problemen ervaart met het stapelen van die ringkernen. Ik kan me voorstellen dat er aardig wat interferentie is of hebben ringkernen daar niet zo veel last van?
MechanicalAnimal
Berichten: 3258 Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn
Bericht
door MechanicalAnimal » di 01 jun 2010, 12:02
Hai SuperR,
misschien is het je ontgaan maar de laatste bijdrage in dit topic stamt uit 2006. Misschien kun je de topicstarter ook nog even een PB of mailtje versturen met je vraag.