Moderator: Beheerdersteam
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » zo 27 jan 2008, 0:08
Ed,
Ik zat ook net de eerste pagina van je post door te lezen.
Je hebt gelijk, zo vervuil ik je topic.
Ik stuur één van de mods wel een berichtje met een voorstel.
14 feb de stemming voor de speaker van het jaar.
Het oeuvre verhaal komt dan later wel.
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » zo 27 jan 2008, 15:17
Genoeg ideeën en ontwerpen
Lijkt me makkelijk om een gesloten topic oid te maken, waar mensen enkel (eenmalig ) kunnen stemmen
In dit topic foto's van het desbetreffende ontwerp + naam bouwer + kleine omschrijving.
mipo
Berichten: 588 Lid geworden op: do 25 jan 2007, 19:26
Locatie: amsterdam
Bericht
door mipo » zo 27 jan 2008, 16:39
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » zo 27 jan 2008, 16:45
ook een zeer fraai ontwerp idd !
maybe kunnen we verschillende classes opstellen.
(- Mini speakers)
- Boekenplank modellen
- 2-weg vloerstaander
- Meerweg vloerstaander
- Subwoofers
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » zo 27 jan 2008, 21:24
Ja, komt perfect in aanmerking.
Mooie afwerking trouwens.
Bijlagen
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » vr 01 feb 2008, 2:14
Vifa Impuls #2 van pnierop.
Vifa Impuls #2 alias speculaaspoppen
Yannick
Berichten: 505 Lid geworden op: do 01 mar 2007, 19:30
Locatie: Schiedam
Bericht
door Yannick » vr 01 feb 2008, 2:28
Burf
Die dingen zijn écht écht heel mooi!
Vooral de kleur! Helemaal mijn spaak!! Thumbs up!!
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » vr 01 feb 2008, 8:40
Jandorie zeg, da's ook niet verkeerd. Die was ik nog niet tegengekomen.
Het gaat alsmaar moeilijker worden vrees ik om slechts één
numero uno uit te kiezen!
We zitten nu op 12 systemen, maar er zijn er beslist nog meer.
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » do 07 feb 2008, 10:13
Reminder:
Nog 1 week te gaan voor de afsluiting.
Mochten er nog kandidaten zijn, die moeten dan voor de 14de opgenomen worden.
richard
Berichten: 11058 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » do 07 feb 2008, 21:43
Seas Odin mk III
Het schijnbare gemak waarmee deze (en andere) luidsprekers van Marcus lijken te zijn gebouwd vind ik ook een nominatie waard. Het is uiterlijk trouwens ook erg aantrekkelijk.
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » vr 08 feb 2008, 8:13
Richard,
Marcus zijn Odin staat er reeds bij.
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » di 12 feb 2008, 20:42
Nog 2 dagen jongens!
Er zijn 12 systemen opgenomen.
Is dit nu werkelijk alles wat in 2007 op het ZBA gebouwd is?
Lijkt wel eerder een AFenTOE-ZelfBouwAudioForum.
fredze
Berichten: 377 Lid geworden op: di 27 jun 2006, 12:54
Locatie: Belgie Aalter
Bericht
door fredze » di 12 feb 2008, 20:55
de meeste mensen willen hun creaties liever niet naast diegene zetten die nu al in de lijst staan, want sommige komen nog niet in de buurt van die prestaties... (spreek dan voornamelijk voor mezelf)
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » di 12 feb 2008, 20:59
Inderdaad Ed,ik heb ook nog wat nachtjes moeten slapen voordat ik mij aan durfde melden.
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » di 12 feb 2008, 21:11
fredze schreef: de meeste mensen willen hun creaties liever niet naast diegene zetten die nu al in de lijst staan, want sommige komen nog niet in de buurt van die prestaties... (spreek dan voornamelijk voor mezelf)
Als de rijders in de Formule 1 er ook zo over dachten, dan zou alleen Schumacher nog starten.
Komaan joh, het gaat niet om de prijs maar om de deelname.
het gaat niet om de prijs maar om de deelname.
het gaat niet om de prijs maar om de deelname.
Allemaal goed begrepen!
het gaat niet om de prijs maar om de deelname.
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » di 12 feb 2008, 22:48
asterduc schreef: fredze schreef: de meeste mensen willen hun creaties liever niet naast diegene zetten die nu al in de lijst staan, want sommige komen nog niet in de buurt van die prestaties... (spreek dan voornamelijk voor mezelf)
Als de rijders in de Formule 1 er ook zo over dachten, dan zou alleen Schumacher nog starten.
Komaan joh, het gaat niet om de prijs maar om de deelname.
het gaat niet om de prijs maar om de deelname.
het gaat niet om de prijs maar om de deelname.
Allemaal goed begrepen!
het gaat niet om de prijs maar om de deelname.
Wanneer start trouwens de inschrijving voor die van 2008?
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » di 12 feb 2008, 23:54
CarloPJB schreef:
Wanneer start trouwens de inschrijving voor die van 2008?
maar Carlootje toch, heb je al eens rondgekeken waar iedereen dit jaar mee bezig is, daar maak jij geen kans hoor.
Het gaat hem hier om KWALITEIT
niet om KWANTITEIT
For the record, 2008 inschrijving start op 1/1/2009!
Slaap ze.
Ed.
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » di 12 feb 2008, 23:56
Geen tijd voor.Druk aan het bouwen
audiomanics
Berichten: 4575 Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:
Bericht
door audiomanics » wo 13 feb 2008, 0:57
asterduc schreef: Is dit nu werkelijk alles wat in 2007 op het ZBA gebouwd is?
Lijkt wel eerder een AFenTOE-ZelfBouwAudioForum.
Er zijn ook nog mensen die alleen versterkers bouwen...
Als daar een poll van komt doe ik ook weer mee als inzet: de Audion en de Howard en voor 2008: "le Precedent"
wedden dat ik hoog eindig (misschien wel op de vierde plaats
)
Kees
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » wo 13 feb 2008, 8:43
audiomanics schreef:
Als daar een poll van komt doe ik ook weer mee als inzet:
Kees,
wat belet je om hem op te zetten!
en euhh, dan doe ik ook mee en ga ik voor die 5de plaats! vind ik al een hele prestatie, zo net in jouw schaduw
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » do 14 feb 2008, 20:19
Ik ken de spanning bijna nie meer an jó..hé..zucht.....
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » do 14 feb 2008, 21:10
We zijn bij de afsluiting van de inschrijving.
Het stemmen kan nu beginnen.
Er zijn 12 kandidaten, maar officieel slechts 1 winnaar!
YOUR VOTE PLEASE!!!
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » do 14 feb 2008, 21:12
oh oh, systeem problemen.
Administrator, uw hulp graag.
De poll heeft teveel keuzemogelijkheden, blijkbaar zijn 12 kandidaten boven de systeemlimiet.
Kan dit opgelost worden?
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » do 14 feb 2008, 21:25
Het gaat inderdaad tot 10 stem mogenlijkheden. ff zitten proberen.
In twee topicjes á la 6 keuzes?