Luisterdag Breda III, belangrijke gegevens op de 1e pagina
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Okeee
De volgende data zijn mogelijk:
26 MEI
2 JUNI
9 JUNI
De zondagen zou evt kunnen, maar liever niet, vanwege het feit dat het kerkje naast het gebouw dan s'ochtends een dienst heeft (heel erg druk op het parkeerterrein).
Mijn eigen voorkeur gaat zéér sterk uit naar 26 mei, en wil deze eigenlijk als hoofddatum aanhouden. Mochten er nou heel veel niet kunnen op die dag dan kunnen we evt gaan kijken naar de andere twee data. Volgens mij kan tot nu toe nog iedereen dus gaan we de 26e lekker tekeer!
Wowly
De volgende data zijn mogelijk:
26 MEI
2 JUNI
9 JUNI
De zondagen zou evt kunnen, maar liever niet, vanwege het feit dat het kerkje naast het gebouw dan s'ochtends een dienst heeft (heel erg druk op het parkeerterrein).
Mijn eigen voorkeur gaat zéér sterk uit naar 26 mei, en wil deze eigenlijk als hoofddatum aanhouden. Mochten er nou heel veel niet kunnen op die dag dan kunnen we evt gaan kijken naar de andere twee data. Volgens mij kan tot nu toe nog iedereen dus gaan we de 26e lekker tekeer!
Wowly
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Jan
Ben je niet bang dat als je van te voren geen inschrijving doet, het wel eens veel te druk kan worden? Volgens mij zit die kans er dan wel in. De laatste keer moest je om die reden toch ook mensen teleurstellen?
Ik vond de laatste keer het werken in groepjes met een roulatieschema prima bevallen. Waarom zou je dat nu anders willen? Ken je de kreet: never change a winning team?
Ben je niet bang dat als je van te voren geen inschrijving doet, het wel eens veel te druk kan worden? Volgens mij zit die kans er dan wel in. De laatste keer moest je om die reden toch ook mensen teleurstellen?
Ik vond de laatste keer het werken in groepjes met een roulatieschema prima bevallen. Waarom zou je dat nu anders willen? Ken je de kreet: never change a winning team?
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Agreed. Echter is het misschien wel leuk om na iedere ronde de groepjes te husselen.Hans Nootdorp schreef:Jan
Ben je niet bang dat als je van te voren geen inschrijving doet, het wel eens veel te druk kan worden? Volgens mij zit die kans er dan wel in. De laatste keer moest je om die reden toch ook mensen teleurstellen?
Hoe weet je dat je team de volgende keer ook gaat winnen?Ken je de kreet: never change a winning team?
Hahaha,
Tja, dat roulerende was wel leuk en fijn om lekker te kunnen luisteren, maar haalt een heleboel van de spontaniteit weg. Waarschijnlijk komen er deze keer zoveel mensen met apparatuur dat het ondoenlijk word om ze allemaal in te delen. Daarbij was het redelijk veel ge-organiseer. Ik wil gewoon eens uitproberen hoe het gaat als we het gewoon eens laten lopen zoals het loopt.
Wat ik zou kunnen doen is één luisterruimte geschikt te maken voor echte luistersessie's. Dan maak ik groepjes met een maximale grootte die voor een half uur naar een set gaan luistreen. Na dat half uur mag een volgende groep naar binnen. De andere ruimte's zijn vrij om te komen en te gaan voor iedereen. Zo hebben we een beetje van twee werelden de voordelen.
Is dat wat?
Ow ja, over de drukte. Dat is en blijft gewoon de grote gok. Ik heb er echter geen zin meer in voortdurend mensen te moeten teleurstellen dat ze niet mogen komen. Zo blijft er voortdurend een happy few die, omdat ze er als de kippen bij zijn, wél mogen komen en dat de mensen die wat minder actief zijn op het forum (zeg maar de instappers) achter het net vissen. Daarbij zijn er zoveel nieuwe leden bij gekomen die zich nog aan het oriënteren zijn op wat ze wel en niet leuk vinden dat ook zij kunnen meedoen zonder een al te hoge drempel (zoals bijvoorbeeld vooraf betalen aan een persoon die je niet kent) Vreemd voor jou misschien, omdat je me al kent, maar voor mensen die nét komen kijken misschien een brug te ver. Dus een lage drempel. En mocht het inderdaad te druk worden dan ga ik kijken of ik er nog een ruimte bij kan krijgen ( en nóg een, en nóg een....) Deze zijn echter wat harder qua klank dan de huidige (= wat minder akoestiek).
Wowly
Tja, dat roulerende was wel leuk en fijn om lekker te kunnen luisteren, maar haalt een heleboel van de spontaniteit weg. Waarschijnlijk komen er deze keer zoveel mensen met apparatuur dat het ondoenlijk word om ze allemaal in te delen. Daarbij was het redelijk veel ge-organiseer. Ik wil gewoon eens uitproberen hoe het gaat als we het gewoon eens laten lopen zoals het loopt.
Wat ik zou kunnen doen is één luisterruimte geschikt te maken voor echte luistersessie's. Dan maak ik groepjes met een maximale grootte die voor een half uur naar een set gaan luistreen. Na dat half uur mag een volgende groep naar binnen. De andere ruimte's zijn vrij om te komen en te gaan voor iedereen. Zo hebben we een beetje van twee werelden de voordelen.
Is dat wat?
Ow ja, over de drukte. Dat is en blijft gewoon de grote gok. Ik heb er echter geen zin meer in voortdurend mensen te moeten teleurstellen dat ze niet mogen komen. Zo blijft er voortdurend een happy few die, omdat ze er als de kippen bij zijn, wél mogen komen en dat de mensen die wat minder actief zijn op het forum (zeg maar de instappers) achter het net vissen. Daarbij zijn er zoveel nieuwe leden bij gekomen die zich nog aan het oriënteren zijn op wat ze wel en niet leuk vinden dat ook zij kunnen meedoen zonder een al te hoge drempel (zoals bijvoorbeeld vooraf betalen aan een persoon die je niet kent) Vreemd voor jou misschien, omdat je me al kent, maar voor mensen die nét komen kijken misschien een brug te ver. Dus een lage drempel. En mocht het inderdaad te druk worden dan ga ik kijken of ik er nog een ruimte bij kan krijgen ( en nóg een, en nóg een....) Deze zijn echter wat harder qua klank dan de huidige (= wat minder akoestiek).
Wowly
Laatst gewijzigd door Wowly op do 29 mar 2007, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Dan kan er dus 3 keer zo weinig echt naar LS geluisterd worden als de laatste keer.
Is er dan zo veel behoefte aan "klooien"?
Goed iets kunnen beluisteren vraagt toch wel wat voorbereiding. Misschien in een aparte ruimte steeds thema-sessies houden? Bijv.:
sessie 1 - vergelijking meerdere LS-kabels
sessie 2 - vergelijking meerdere versterkers op 1 LS systeem
sessie 3 - vergelijking verschillende CDspelers / Dacs op 1 verst + LS.
sessie 4 - .......
De groepjes door elkaar husselen na iedere ronde is misschien wel gezellig. Zolang mijn vriendin maar bij mij op schoot mag blijven zitten. Of denken anderen daar anders over?
Is er dan zo veel behoefte aan "klooien"?
Goed iets kunnen beluisteren vraagt toch wel wat voorbereiding. Misschien in een aparte ruimte steeds thema-sessies houden? Bijv.:
sessie 1 - vergelijking meerdere LS-kabels
sessie 2 - vergelijking meerdere versterkers op 1 LS systeem
sessie 3 - vergelijking verschillende CDspelers / Dacs op 1 verst + LS.
sessie 4 - .......
De groepjes door elkaar husselen na iedere ronde is misschien wel gezellig. Zolang mijn vriendin maar bij mij op schoot mag blijven zitten. Of denken anderen daar anders over?
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Het idee om een vaste ruimtes te maken vind ik wel goed.
hoewel een 2 ruimte misschien beter is (voor de grote jongens en voor de kleintjes zegmaar).
Dan in groepen om de zoveel tijd er heen. en als je het goed planned kan je hoogst waarschijnlijk ook nog de apparatuur wijzigen (zodat alles hoorbaar is).
Zo kunnen er dus 2 groepen lekker luisteren en de rest klooien.
Best of both worlds (en dat zijn we gewend in de speakerbouw
)
Inschrijven voor een ruimte is niet te doen, want het probleem kan ontstaan dat er mensen helemaal niet aan bod komen, omdat er anderen dan met de buit vandoor gaan.
Persoonlijk zie ik niet echt het nadeel om van te voren in te schijven. Gewoon de dead-line flink groot maken, dan is er voldoende plaats.
hoewel een 2 ruimte misschien beter is (voor de grote jongens en voor de kleintjes zegmaar).
Dan in groepen om de zoveel tijd er heen. en als je het goed planned kan je hoogst waarschijnlijk ook nog de apparatuur wijzigen (zodat alles hoorbaar is).
Zo kunnen er dus 2 groepen lekker luisteren en de rest klooien.
Best of both worlds (en dat zijn we gewend in de speakerbouw
Inschrijven voor een ruimte is niet te doen, want het probleem kan ontstaan dat er mensen helemaal niet aan bod komen, omdat er anderen dan met de buit vandoor gaan.
Persoonlijk zie ik niet echt het nadeel om van te voren in te schijven. Gewoon de dead-line flink groot maken, dan is er voldoende plaats.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Ht is niet zozeer dat er zoveel geklooid moet worden, alswel dat ik niet zo bizar veel hoef te organiseren. Het zal jullie verbazen maar het is al met al op de oude manier een aardig drukke bedoeling.
Overigens, als het niet werkt deze keer dan doen we het een evt 4e keer weer gewoon op de oude manier. Dus met voorinschrijvingen en indeling in exacte luistergroepen en dito tijden.
Relax mannen, gaat allemaal goed komen, en jullie kunnen de gehele dag door luisteren wat jullie willlen. Lekker in wisselende groepjes en zolang je wilt als daar ruimte voor is. Het is nog niet eens duidelijk hoe de indeling gaat worden van de apparatuur e.d.
Wowly
Overigens, als het niet werkt deze keer dan doen we het een evt 4e keer weer gewoon op de oude manier. Dus met voorinschrijvingen en indeling in exacte luistergroepen en dito tijden.
Relax mannen, gaat allemaal goed komen, en jullie kunnen de gehele dag door luisteren wat jullie willlen. Lekker in wisselende groepjes en zolang je wilt als daar ruimte voor is. Het is nog niet eens duidelijk hoe de indeling gaat worden van de apparatuur e.d.
Wowly
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
