Polariteit tweeter

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Polariteit tweeter

Bericht door Leeuwarden »

Shadow schreef: zo 08 mei 2022, 11:10
Ja ok maar ik zag Nextel op de foto van Frank #-o
Ja maar daar ging het dus niet over :lol:

Overigens vind ik die W18NX003 van Frank erg mooi en ook mooi dat het een duidelijke verbetering is ten opzichte van de 001, maar ik vind die 003 dan wel weer bizar prijzig ten opzichte van de 001 gezien de 10-15% verbetering die Frank noemt. :cry:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Polariteit tweeter

Bericht door dre »

Het is maar 1x betalen en klaar! 8)
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Polariteit tweeter

Bericht door Leeuwarden »

Ja dat is wel zo maar ik speel nu met mij 3WC15 en de W18’s zijn om mijn NEXT 4 weer compleet te maken en uiteindelijk eens een keer te verkopen. Tot die tijd is het leuk om zo nu en dan van speaker te wisselen. Die Next moet uiteindelijk echt wel weg vanwege de ruimte die ze in mijn kleine luisterkamer innemen…
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Polariteit tweeter

Bericht door dre »

Soms moet er geruimd worden inderdaad.
Ben er ook mee bezig. :mrgreen:
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Polariteit tweeter

Bericht door beijert »

Zolang ze maar niet werkelijk de kliko in gaan :|
franks
Berichten: 327
Lid geworden op: za 05 nov 2005, 23:16
Locatie: Haarsteeg

Re: Polariteit tweeter

Bericht door franks »

dre schreef: zo 08 mei 2022, 11:21
Het is maar 1x betalen en klaar! 8)
Precies, tis hobby, en voor een relatief laag bedrag bouw je een kwalitatief hoogwaardige set. Als je iets gelijkwaardig gaat kopen ben je een veelvoud kwijt.
En trouwens, geld is maar een getal

Groet, Franks
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Polariteit tweeter

Bericht door Leeuwarden »

Geld is maar een getal klopt als een bus. :lol:
Plaats reactie