Hij staat bij mijn maat Johan,daar ga ik dinsdag luisteren.
Hij had wel wat geschreven,dit in vergelijk met de Buffalo II.
Schoner,daardoor meer detail en mooier laag.
Wel vond hij het met sommige nummers wat minder dynamisch.
Ja, alleen met schoner en meer detail verwacht ik juist dat dynamiek ook meer een kans krijgt, niet minder. Dat is toch een beetje tegenstrijdig. Ben wel benieuwd wat jij er van vindt.