Passed over: Pass A5 afbouw project
Moderator: Beheerdersteam
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Dan moet ik m'n blad wisselen, maar het zou kunnen idd.
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Met 10 meter in totaal kun je wel een paar versterker kastjes bouwen, ja.
Ik denk dat dat met een verstekbak en een goed zaagblad ook goed te zagen is, alhoewel ik vermoed dat met een afkortzaag de snede wel strakker zal zijn.
Ik denk dat dat met een verstekbak en een goed zaagblad ook goed te zagen is, alhoewel ik vermoed dat met een afkortzaag de snede wel strakker zal zijn.
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Nu zijn er leden van dit forum die zich afvragen, "Hoe staat het er mee.......? "
Maar dat is bij mij ook het geval, als ik dit weer even terug lees.
Maar dat is bij mij ook het geval, als ik dit weer even terug lees.
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Joram heeft inmiddels nogal wat projecten lopen, deze zit onderaan de stapel waarschijnlijk…
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Al mijn klasse A spullen zijn naar Patrick (meanman64) gegaan, ik had ruimte nodig en zeer veel trafo's en koelblokken liggen, is allemaal weg.
Misschien nog eens een mooie buizenversterker, maar het eerste wat is probeer is gelijk mis, dus ik denk na over een Audio Research eindbak voor bij de voorversterker. Voor in de woonkamer blijft de Purifi lekker staan.
Misschien nog eens een mooie buizenversterker, maar het eerste wat is probeer is gelijk mis, dus ik denk na over een Audio Research eindbak voor bij de voorversterker. Voor in de woonkamer blijft de Purifi lekker staan.
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Heb je die AR voorversterker al eens aangesloten gehad inmiddels?
