Heb nog wel wat reststukken over..Edo schreef:Zou wel handig kunnen zijn....een bovenfrees. Anders wordt het erg hard met die frees tussen je handen draaien.
Maar alle gekheid op een stokje: Je zou, voordat je aan je werkstuk gaat beginnen, even twee restsukjes MDF aan elkaar kunnen lijmen, en daar eerst even op oefenen. Dan weet je hoe het gaat en voelt en wat je te wachten staat.
Gaat het dan mis is er niets aan de hand. Begin je gelijk aan je kast en er gaat dan wat mis is het zonde.
Dus daar eerst op oefenen denk dat ik dat maar met een bovenfrees doe
heb geen werkhanden maar kantoorhanden..
die kunnen die hitte met het ronddraaien niet verdragen
