Waar zijn we op dit moment mee bezig?

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Edo schreef:
Zou wel handig kunnen zijn....een bovenfrees. Anders wordt het erg hard met die frees tussen je handen draaien.
Maar alle gekheid op een stokje: Je zou, voordat je aan je werkstuk gaat beginnen, even twee restsukjes MDF aan elkaar kunnen lijmen, en daar eerst even op oefenen. Dan weet je hoe het gaat en voelt en wat je te wachten staat.
Gaat het dan mis is er niets aan de hand. Begin je gelijk aan je kast en er gaat dan wat mis is het zonde.
Heb nog wel wat reststukken over..
Dus daar eerst op oefenen denk dat ik dat maar met een bovenfrees doe
heb geen werkhanden maar kantoorhanden..
die kunnen die hitte met het ronddraaien niet verdragen :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hehe eindelijk de smart model 8 cinema processor binnen! Binnenkort 5.1 in de zaal! 8) http://www.rkzbios.nl/images/doek_000.jpg

0.1 Sub DAYTON 15" TITANIC MKIII SUBWOOFER 4 OHM in gesloten kast met voor condensator, 18mm spaanplaat, 18mm zand, 18mm spaanplaat.
-3db 30 hz.

5.0 Vifa VIFA P13WH-00 & Seas KT 19 in gesloten satteliet, serie filter

3 keer db technologies mt 530 2x275 Watt @ 4 Ohm

Happy, Happy, Joy, Joy :D zelfbouw heerst!
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Gefeliciteerd Roland. Dat wordt dus genieten binnenkort. \:D/
Plaats reactie