Re: Je moet toch ergens van winnen
Geplaatst: vr 31 jan 2020, 8:33
First time right 
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/
Dat houdt het spannend zullen we maar zeggenArno schreef:Het begint erop te lijken dat ze morgen meedoen zonder dat ik ze zelf ooit heb horen spelen...