Pagina 3 van 3

Re: Je moet toch ergens van winnen

Geplaatst: vr 31 jan 2020, 8:33
door Barry2001
First time right :goedzo:

Re: Je moet toch ergens van winnen

Geplaatst: vr 31 jan 2020, 22:54
door Arno
Nou ze zijn af, en er komt geluid uit. Of het wat is blijkt morgen.



Ik heb helaas te weinig foto's gemaakt, maar hier zijn er nog twee.
20200130_183529.jpg
filters.jpg
En dan ook nog wat plaatjes die ik niet snap, maar er wel bijhoren.
fr_arno_tb_001.jpg
thd_arno_tb_001.jpg
filter_arno_tb_001.jpg

Re: Je moet toch ergens van winnen

Geplaatst: vr 31 jan 2020, 23:04
door hardbats
Arno schreef:
Het begint erop te lijken dat ze morgen meedoen zonder dat ik ze zelf ooit heb horen spelen... :lol:
Dat houdt het spannend zullen we maar zeggen :lol: