You Tube afspelen Via Volumio

Mediaservers, (mobiele cliënt)-spelers, HTPC's, internetradio's, software en al wat hiermee verband houdt.
  • (daarom niet noodzakelijkerwijs zelfbouw)

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: You Tube afspelen Via Volumio

Bericht door Zweitse »

Ja, dat is ook een optie.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: You Tube afspelen Via Volumio

Bericht door OpaBert »

Manne mijn kameraad is vanmiddag geweest en alles werkend gekregen
Volumio werkt kan mn Nas zien
C4221645-E3D1-4CEF-8F41-F83742266507.jpeg
9E6AE87D-FDA7-436A-AC59-3E911591C7C1.jpeg
0881D1DE-BE85-4F24-8397-5449D3227992.jpeg
YouTube werkt zei het dat ik een melding krijg dat het wat kan duren
Alleen als ik een van de plugns equalizer installeer
dan wordt mn Hifiberry op eens wat anders en nog wat in stellingen
Ik kan dan ook niets meer horbaar af gespeeld krijgen
Die functie is misschien voor een andere DAC ofzo
Bijlagen
2ECC40A6-349F-4A89-AB89-C32C6649CC4C.jpeg
493C56D6-ACBF-4F8A-8407-AD64B5DE4DFA.jpeg
10B20E16-B206-4A6C-A0F3-5638B0313769.jpeg
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: You Tube afspelen Via Volumio

Bericht door Marp »

Bert61 schreef:
YouTube werkt zei het dat ik een melding krijg dat het wat kan duren
Dat komt omdat Volumio niet is gericht op het afspelen van videomateriaal, en dus geen ondersteuning biedt voor de aanwezige video-chip. Een plugin die desondanks videomateriaal afspeelt om het geluid ervan te laten horen, moet dus de film decoderen zonder hardwarematige versnelling. Dan duurt het op zo'n bordje wat langer voordat de buffer is gevuld en het spelen kan beginnen.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: You Tube afspelen Via Volumio

Bericht door hannesie »

Maar Bert is weer gelukkig.........!!









Bijna dan... :lol:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: You Tube afspelen Via Volumio

Bericht door OpaBert »

hannesie schreef:
Maar Bert is weer gelukkig.........!!









Bijna dan... :lol:
Ja hoor :dank: ook voor jouw hulp Hans en Marp
Plaats reactie

Terug naar “Streaming Media/Apparatuur”