past weldre schreef:Ze gaan in ieder geval mee naar de volgende meeting!
Een Seas luidspreker........
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Een Seas luidspreker........
Re: Een Seas luidspreker........
Het klinkt ook prima!
Ook prima laag op zacht volume en mooi ruimtelijk.
Ook prima laag op zacht volume en mooi ruimtelijk.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Een Seas luidspreker........
Afmaken bedoel je.......
Voor een kennis en monitor met de Seasl17 en een Scan-speak 9000
Daarna een monitor met Scan-speak 15w/4831 enn de 9700.
Die kastjes zijn ook allang klaar.........
Het gaat tijd worden dat er wat plek gaat komen.
Re: Een Seas luidspreker........
Nee,deze keer ga ik proberen om alles rustig aan af te bouwen........ 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Een Seas luidspreker........
Mat zwart gespoten.
De zwarte versie vind ik niet zo fraai.........
De zwarte versie vind ik niet zo fraai.........
Re: Een Seas luidspreker........
Simpele rechthoekige kastjes blijven leuk,maar de 'echte' projecten blijven toch mooier.
Re: Een Seas luidspreker........
Het is ook maar net wat je qua looks mooi vindt.
Een ronde / ovale kast vind ik persoonlijk niet mooi.
Maar je kent mijn smaak denk ik zo zoetjes aan wel
.
Een ronde / ovale kast vind ik persoonlijk niet mooi.
Maar je kent mijn smaak denk ik zo zoetjes aan wel
Re: Een Seas luidspreker........
Ik vind het ook mooi,maar kwa bouwen niet heel spannend toch?
Re: Een Seas luidspreker........
Ik neem aan inwendigdre schreef:Daarom moeten er ronde wandjes komen!
Re: Een Seas luidspreker........
Ik doe dat ook niet veel.
Succes met de bouw.
Bouw wat je mooi vindt
.
Succes met de bouw.
Bouw wat je mooi vindt
