Pagina 3 van 9

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: za 29 okt 2016, 14:59
door dre
Pjotr schreef:
Zie het al voor mij: Dre met een handkar langs de N11 :rofl: Wel goed voor zijn postuur :lol:
Doe maar op de fiets dan....... :mrgreen:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: za 29 okt 2016, 19:50
door Hans Nootdorp
ray5150 schreef:
Hans Nootdorp schreef:
Ik wil al die bouwsels wel komen beluisteren. Heb helaas zelf niets speelkaarten om te laten horen....
Laat me raden, dit is op een smartphone ingetypt ? Een weldenkend mens zou "speelklaar" niet zo snel verwarren met "speelkaarten"...
Jij mag nooit meer raden, Ray. O:)

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: ma 31 okt 2016, 18:59
door mikekiwi
Lijst weer bijgewerkt, ook wat algemene informatie toegevoegd in de startpost en een link naar de toegevoegde Akoestiek Workshop door Ben Kok

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: ma 31 okt 2016, 19:38
door ds23man
Je bent de veiling vergeten.........

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 21&t=24328

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: ma 31 okt 2016, 20:09
door Fredvandam
Ik ga in ieder geval luisteren:)

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: ma 31 okt 2016, 20:56
door mikekiwi
ds23man schreef:
Je bent de veiling vergeten.........

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 21&t=24328
U heeft zeer gelijk, mijn excuses. Alsnog toegevoegd!

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: di 01 nov 2016, 0:23
door hannesie
Als je weer gaat bijwerken, kun je mijn naam er ook bij zetten.

Neem ik wat mee? :o

Wat kan ik ik meenemen, een HP Proliant server met Roon en Logitech Media server e.d. Versterker en mini Roon Player (op 4x4 cm NanoPi NEO) de superbudgetspeler van € 7,50 :goeie: en LadderDAC.

Jullie mogen het zeggen. :lol:

Anders kom ik wel zonder, kan ik ook gewoon eens alleen luisteren. :kwijl:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: di 01 nov 2016, 9:17
door pappaleo
En haal de Isobarix maar van het lijstje af, die is op 19 november nog niet speelklaar.

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: di 01 nov 2016, 9:26
door m_cruiser
Please count me in :)
Spijtig dat de Isobarix er niet geraakt.
Hebben jullie toevallig al ooit een microfoon calibratie sessie gehouden?
Is dat niet te overwegen?

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: di 01 nov 2016, 20:59
door mikekiwi
hannesie schreef:
Als je weer gaat bijwerken, kun je mijn naam er ook bij zetten.

Neem ik wat mee? :o
toegevoegd, ik verneem wel als je eruitbent of je wat gaat meenemen
pappaleo schreef:
En haal de Isobarix maar van het lijstje af, die is op 19 november nog niet speelklaar.
Jammer!
m_cruiser schreef:
Please count me in :)
Ook genoteerd!

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: wo 02 nov 2016, 9:26
door cool
Hi Michael, ik kom ook weer naar Alphen en neem misschien wat 2e hands spullen mee, er zal wel ergens een plekje voor zijn om het te stallen.
Groeten,

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: wo 02 nov 2016, 13:02
door mikekiwi
cool schreef:
Hi Michael, ik kom ook weer naar Alphen en neem misschien wat 2e hands spullen mee, er zal wel ergens een plekje voor zijn om het te stallen
Je staat er bij en er is zeker ruimte om je spulletjes aan de man te brengen!

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: wo 02 nov 2016, 16:04
door RobertD
Ik neem mijn 807 se versterker mee en een paar mini Fonken kastjes met FE127 drivers.
Verder graag genoeg kabels etc meebrengen!

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: wo 02 nov 2016, 16:47
door ds23man
Ik heb standaard een sleepkabel in de Land Rover liggen. :lol:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: wo 02 nov 2016, 18:08
door Fredvandam
Startkabels: poor man's high end?

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: wo 02 nov 2016, 18:52
door erik1977
Hoi Mike, ik kom graag een keertje kijken en luisteren naar alle bouwsels!
Helaas nog geen project om tentoon te stellen maar dat komt in de toekomst zeker een keer goed.

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: do 03 nov 2016, 17:01
door AatV
Wil me ook graag even aanmelden voor dit evenement.
Wel plannen en projecten, maar helaas niets nieuws om mee te nemen. :(

groet,
Aat

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: do 03 nov 2016, 18:26
door ray5150
Verrass ons maar weer met een paar nieuwe verzamel CD's, Aat !

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: do 03 nov 2016, 18:27
door ds23man
Ah, weer een nieuw evenement:

Raad de plaat van Aat!


:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: do 03 nov 2016, 19:32
door Shadow
Ik kom sowieso, heb ff aan David gevraagd of hij ook weer mee komt.

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: do 03 nov 2016, 20:10
door ray5150
ds23man schreef:
Ah, weer een nieuw evenement:

Raad de plaat van Aat!
Neen hoor, hij doet er altijd een afdrukje bij met artiesten en titels....

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: do 03 nov 2016, 20:58
door AatV
ray5150 schreef:
Verrass ons maar weer met een paar nieuwe verzamel CD's, Aat !
Nog geen eens zo'n slecht idee. Moet eens bedenken wat ik er zo al op zou zetten.
Ben alleen bang dat er geen CD spelers meer aanwezig zijn. :mrgreen:

groet,
Aat

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: do 03 nov 2016, 21:10
door ds23man
Wordt het weer een Aat's orgelplaat? :lol:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: do 03 nov 2016, 21:18
door Pjotr
AatV schreef:
ray5150 schreef:
Verrass ons maar weer met een paar nieuwe verzamel CD's, Aat !
Nog geen eens zo'n slecht idee. Moet eens bedenken wat ik er zo al op zou zetten.
Ben alleen bang dat er geen CD spelers meer aanwezig zijn. :mrgreen:

groet,
Aat
ds23man schreef:
Wordt het weer een Aat's orgelplaat? :lol:
Of weer PF? :mrgreen: Daarvoor zijn nog wel genoeg van die draaischijven met zo'n armpje er aan te vinden :lol:

Ohw wacht PF is eigenlijk ook orgel :think: Maar dan met elektriek :D

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !

Geplaatst: do 03 nov 2016, 22:02
door hannesie
Anders voorstellen indienen, top tien lijst?