Kasun Crossover

Conventionele filters zonder actieve elektronica.

Moderator: Beheerdersteam

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Kasun Crossover

Bericht door ds23man »

Ja en? Wij laten toch ook printen bakken in China? :think: :think:
Gebruikersavatar
Jag
Berichten: 998
Lid geworden op: wo 01 mar 2006, 15:43
Locatie: Utrecht

Re: Kasun Crossover

Bericht door Jag »

Ja idd, laatst nog 25e import kosten voor mogen betalen :o

Verder zou ik ook die set halen. Zeker als je begint met meten is zo'n complete set errug handig.
Johan.Geers
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 27 mar 2016, 1:55

Re: Kasun Crossover

Bericht door Johan.Geers »

Beste Mark, als ik de manual http://www.artalabs.hr/download/arta-user-manual.pdf
van ARTA lees heb ik volgens mij een kaart nodig met in en outputs (zie blz 8 en 9 manual)
Tevens moet de kaart in de audio setup geconfigureerd worden.(blz13 manual)
Het apparaat wat jij mij adviseert heeft alleen inputs.
Wat ik wel nog gevonden heb zijn de volgende van behringer; http://www.lazada.com.ph/behringer-uca2 ... 60275.html
http://www.lazada.com.ph/behringer-uca2 ... 14732.html
Het nadeel van deze is dat ik een verloop moet maken van 6.35 female naar RCA, mijn microfoon heeft een 6.35 mm aansluiting.
Het apparaat wat ik voor ogen had heeft al een 6.35mm aansluiting maar voldoet volgens jou niet, waarom niet???

Dan het setje van Olaf, dat ziet er wel gelikt uit maar voor die ene keer dat ik een keer speakers bouw een beetje overdone.
Als ik in Nederland zou wonen zou ik het wel kopen gebruiken en weer te koop zetten.

Alvast bedankt voor de input

m.vr.gr.

Johan Geers
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Kasun Crossover

Bericht door ds23man »

Wat is dat dan voor microfoon met een jack plug? Klinkt naar dynamisch ding, waarschijnlijk niet geschikt om mee te meten.
Johan.Geers
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 27 mar 2016, 1:55

Re: Kasun Crossover

Bericht door Johan.Geers »

Beste DS23Man,ik heb deze microfoon http://www.lazada.com.ph/yamaha-dm-8000 ... 36631.html

Als deze niet geschikt is naar wat moet ik dan zoeken?

alvast bedankt

m.vr.gr.

Johan Geers
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Kasun Crossover

Bericht door ds23man »

Die is totaal ongeschikt! Geen vlakke karakteristiek.

Deze moet je hebben:

http://www.daytonaudio.com/index.php/em ... phone.html
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: Kasun Crossover

Bericht door markbakk »

Volgens mij doet die Behringer wat hij moet doen. Inclusief twee outputs. En die dingen zijn bij mijn weten tegenwoordig zowat allemaal full duplex, dus prima geschikt. Qua budget: tsja, ik heb mijn interfaces ook niet nieuw gekocht. Maar dat is op de Filippijnen misschien helemaal geen optie.

Weet je overigens zeker dat je laptop alleen mono in heeft? Met de ingebouwde geluidskaart zou beperkt meten nog best wel eens mogelijk kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Jag
Berichten: 998
Lid geworden op: wo 01 mar 2006, 15:43
Locatie: Utrecht

Re: Kasun Crossover

Bericht door Jag »

Hoezo beperkt? Als het gewoon een line in heeft?
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: Kasun Crossover

Bericht door markbakk »

Impedantie meten wordt dan wat lastig. En zoals jij wel weet is dual channel ook wel handig wanneer je amplitude én fase correct wilt meten.
Plaats reactie

Terug naar “Filterontwerp & Passieve Filters”