Ik krijg met WinISD een vergelijkbaar plaatje namelijk.
Qua belastbaarheid is Basta misschien wat optimistisch, AJhorn (een ander simulatie programma) laat ook iets meer uitslag zien.
Wel een stuk minder dan WinISD.
Daarnaast valt zoiets ook wel lastig te simuleren, de compliantie (zeg maar veerstijfheid) is niet constant voor drivers en ook afhankelijk van de genoemde verliesfactoren.
Voor Qa vul ik meestal 75 in als de kast licht gevuld/bedekt is met demping.
50 wanneer het volgepropt is.
Wat betreft indeling, bij mijn ghettoblaster heb ik een klepje gemaakt voor de accu/electronica.
Met een cilinder slot zelfs (voor onbevoegden)
Je zou zoiets ook met 'thumbscrews' kunnen uitvoeren.
Edit
Plaatje:
