Ja, alles zit in een hifi2000 kastje.Bert61 schreef:heb je de Raspberry ergens in gebouwd ?
Raspberry Pi muziek streamer
Moderator: Beheerdersteam
Re: Raspberry Pi muziek streamer
Re: Raspberry Pi muziek streamer
Dat ken ik niet maar kan het wel opzoeken.
Ik heb ook een Raspberry ding met volumio , alleen wil het ding in een passend bij Mn versterker in een kast bouwen
Zit alleen te kijken welke en waar haal je die Chassis delen voor HDMI , USB , RJ45.?
In uitvoering met flensje t.b.v. Bevestiging
De Voeding stekker en cinch is geen probleem.
Nog een paar cigaren of wat koppen thee en ik heb weer een kastje
Ik heb ook een Raspberry ding met volumio , alleen wil het ding in een passend bij Mn versterker in een kast bouwen
Zit alleen te kijken welke en waar haal je die Chassis delen voor HDMI , USB , RJ45.?
In uitvoering met flensje t.b.v. Bevestiging
De Voeding stekker en cinch is geen probleem.
Nog een paar cigaren of wat koppen thee en ik heb weer een kastje
Re: Raspberry Pi muziek streamer
Dank je Joram
Ik heb alles kunnen vinden,
bij Kiwi de netwerk aansluiting
Bij Banggood de USB die grote platte met paneel bevestiging
Bij Alie de micro USB naar grote USB paneel mount , daar kan dus de externe voeding op worden aan gesloten voor de raspberry
De HDMI denk ik nog overna , ik heb geen TV er bij staan.
De Kast wordt zelfde waar mijn mono versterkers in komen te zitten.
Alleen die zijn nog in de maak ff geduld oefenen
Ik heb alles kunnen vinden,
bij Kiwi de netwerk aansluiting
Bij Banggood de USB die grote platte met paneel bevestiging
Bij Alie de micro USB naar grote USB paneel mount , daar kan dus de externe voeding op worden aan gesloten voor de raspberry
De HDMI denk ik nog overna , ik heb geen TV er bij staan.
De Kast wordt zelfde waar mijn mono versterkers in komen te zitten.
Alleen die zijn nog in de maak ff geduld oefenen
Re: Raspberry Pi muziek streamer
Ik zou zelf de aansluitingen direct aan de buitenzijde van de kast laten uitsteken.
Geen gehannes met weer onnodige overgangen die weer voor ellende kunnen zorgen.
Netwerk en USB naar buiten toe en de voeding komt van binnen.

Geen gehannes met weer onnodige overgangen die weer voor ellende kunnen zorgen.
Netwerk en USB naar buiten toe en de voeding komt van binnen.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Raspberry Pi muziek streamer
Zeg je nou gehannes ?hannesie schreef:Geen gehannes met ...
Heeft dat nog diepere betekenis?
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Raspberry Pi muziek streamer
Zou dat de oorzaak zijn van al die elendepappaleo schreef:Zeg je nou gehannes ?hannesie schreef:Geen gehannes met ...
Heeft dat nog diepere betekenis?
![]()
Re: Raspberry Pi muziek streamer
pappaleo schreef:Zeg je nou gehannes ?hannesie schreef:Geen gehannes met ...
Heeft dat nog diepere betekenis?
![]()
Re: Raspberry Pi muziek streamer
Uit je nek L**len, dat krijg je van gehannes met hannesie
Gehannes kan ook naar mijn idee als onhandig worden gekenmerkt of geduid, en dus niet kwaadaardig.
Het hannesen is mogelijk ook rommelen met dingen. Slaat dus helemaal op mij, verder nog vragen?
Valt er mee te leven?, ja hoor

Gehannes kan ook naar mijn idee als onhandig worden gekenmerkt of geduid, en dus niet kwaadaardig.
Het hannesen is mogelijk ook rommelen met dingen. Slaat dus helemaal op mij, verder nog vragen?
Valt er mee te leven?, ja hoor
