In verband met Hengelo en Breda in het begin van het jaar (voor de zomervakantie) gaat Alphen waarschijnlijk naar het najaar.
We zullen nog overleggen met de organisatie van Beetsterzwaag om e.e.a. genoeg ruimte op de kalender te geven.
Luisterdag Alphen a/d Rijn - babbeltopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn - babbeltopic
OK duidelijk, is ook een goed idee.
Ik hou het wel in de gaten.
Bedankt voor je snelle reactie
Ik hou het wel in de gaten.
Bedankt voor je snelle reactie
- RNacoustics
- Contacteer:
Dus ik heb nog wel even tijd om de Maestoso luidsprekers luisterklaar te maken. 
Is er al iets bekend?RobertD schreef:In verband met Hengelo en Breda in het begin van het jaar (voor de zomervakantie) gaat Alphen waarschijnlijk naar het najaar.
We zullen nog overleggen met de organisatie van Beetsterzwaag om e.e.a. genoeg ruimte op de kalender te geven.
groet,
Aat
- mikekiwi
- Contacteer:
Jazeker!AatV schreef:Is er al iets bekend?RobertD schreef:In verband met Hengelo en Breda in het begin van het jaar (voor de zomervakantie) gaat Alphen waarschijnlijk naar het najaar.
groet,
Aat