MTH-30 (PA)subwoofers
Moderator: Beheerdersteam
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Nou, dat ging niet helemaal als verwacht. De verf slokt het zand als het ware op. Je moet er heel snel bij wezen na het mengen, anders ligt het zand op de bodem. In zo'n verfbakje ging het al stukken beter. Het ziet er qua afwerking prima uit, aanbrengen gaat gemakkelijk.
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Hmm, ik roerde het door en goot het daarna inderdaad in een verfbakje. Daarna met een klein vachtrollertje.Lutkeveld schreef:Nou, dat ging niet helemaal als verwacht. De verf slokt het zand als het ware op. Je moet er heel snel bij wezen na het mengen, anders ligt het zand op de bodem. In zo'n verfbakje ging het al stukken beter. Het ziet er qua afwerking prima uit, aanbrengen gaat gemakkelijk.
Trouwens:
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Het is geen MTH-30 sub, alhoewel die driver van 49 euro mij wel erg lokt.
Mijn lowbudget sub is een 15 inch JBL GT152 in een Q=1 behuizing (~67 liter).
Driver: €20, hout: €15, overig: €5.
Goedkoop actief LPF'je van Conrad achter een oude Philips versterker gehangen en knallen maar
Hij was gemaakt voor tijdens het kamperen met vrienden in de zomer, waar hij prima ontvangen werd.
Wou wel eens kijken hoe de lowbudget warnex uit zou pakken, dan is een lowbudget sub van saai multiplex een perfect slachtoffer.
Zal morgen een foto maken als ik tijd heb.
Mijn lowbudget sub is een 15 inch JBL GT152 in een Q=1 behuizing (~67 liter).
Driver: €20, hout: €15, overig: €5.
Goedkoop actief LPF'je van Conrad achter een oude Philips versterker gehangen en knallen maar
Hij was gemaakt voor tijdens het kamperen met vrienden in de zomer, waar hij prima ontvangen werd.
Wou wel eens kijken hoe de lowbudget warnex uit zou pakken, dan is een lowbudget sub van saai multiplex een perfect slachtoffer.
Zal morgen een foto maken als ik tijd heb.
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Eeennn hier is een foto. Verven met het zand in het blik is echt not done. Alles blijft onder in liggen en je krijgt er een zooitje van als je dat dan probeert mee te scheppen. Bakje is echt een vereiste.
Laatst gewijzigd door Lutkeveld op vr 07 nov 2014, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Speelt goed. Ideaal met phono/line/mic inputs.Shadow schreef:Hoe is het met de D&R, om maar weer even on-topic te gaan?
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Laatst dit mp3 paneeltje gekocht op dealextreme voor maar 9 euro.
Zit van alles op en kan mooi ingebouwd worden bij het mengpaneel.
- FM
- MP3
- USB
- SD
- BLUETOOTH
- AFSTANDSBEDIENING
- LINE IN
Alles werkt ruis en bromvrij, kan mooi gebruikt worden voor achtergrondmuziek etc.
Zit van alles op en kan mooi ingebouwd worden bij het mengpaneel.
- FM
- MP3
- USB
- SD
- BLUETOOTH
- AFSTANDSBEDIENING
- LINE IN
Alles werkt ruis en bromvrij, kan mooi gebruikt worden voor achtergrondmuziek etc.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15174
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Ha (ex)collega, je vraagt je af hoe het kan voor dat geld
Heb ook eens zo'n module gebruikt, was iets duurder en kwam niet uit China, maar er zit gewoon alles in..
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Wow, wat zou de zoekterm zijn voor zoiets op Ebay? Ik kan dat errug goed gebruiken voor mijn eigen kistradio! De zomer komt er weer aan, leuk als iedereen zo vanaf zijn telefoontje de muziek kan streamen.
Mvg Reinder
Mvg Reinder
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15174
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Heb er nog 1 liggen Reinder, ongebruikt. Wil 'm wel even opzoeken? Ben ff niet thuis nu, wordt later.
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
http://www.dx.com/p/bluetooth-mp3-decod ... Om4c_mG8aBmeiborg schreef:Wow, wat zou de zoekterm zijn voor zoiets op Ebay? Ik kan dat errug goed gebruiken voor mijn eigen kistradio! De zomer komt er weer aan, leuk als iedereen zo vanaf zijn telefoontje de muziek kan streamen.
Mvg Reinder
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Oja, die heb ik toen gezien op de luisterdag in Enschede. Is wel iets luxer, die van mij heeft geen RDS en geen text bij MP3Barry2001 schreef:Ha (ex)collega, je vraagt je af hoe het kan voor dat geldHeb ook eens zo'n module gebruikt, was iets duurder en kwam niet uit China, maar er zit gewoon alles in..
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Ik heb ook z'n elv module. Leuk dingetje maar geen geheugen. En veel duurder dan dat chinese spul.Barry2001 schreef:Ha (ex)collega, je vraagt je af hoe het kan voor dat geldHeb ook eens zo'n module gebruikt, was iets duurder en kwam niet uit China, maar er zit gewoon alles in..
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Toch even in een doosje ingebouwd, kan ik hem ook los gebruiken.
Line in
Line out
Antenne
Line in
Line out
Antenne
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Leuk he z'n module. Kost weinig. Alleen is die van mij beschadigd binnen gekomen...
Nu maar hopen dat dx er een oplossing voor heeft.
Nu maar hopen dat dx er een oplossing voor heeft.
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Vertekening van de cameraBarry2001 schreef:Zeg maar topof lijken ze zo groot?
Subs zijn volgens mij 37cm breed, 65cm hoog en 60cm diep.
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Ja, bij kleine feestjes en dergelijke.Barry2001 schreef:Netjes hoor. Ze zijn bedoelt voor mobiel gebruik?
Voor thuis iets teveel van het goede. Met bijna 130dB max output voor 2 subs doe ik de buren geen plezier
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Welke units gebruik je nu in de topjes en de subwoofers? Topjes zijn MTM neem ik aan?
Re: MTH-30 (PA)subwoofers
Subs zitten deze in: https://www.thomann.de/nl/the_box_speaker_122808a.htmWalt schreef:Welke units gebruik je nu in de topjes en de subwoofers? Topjes zijn MTM neem ik aan?
Tops zitten 4x 13cm breedbanders in samen met 4 kleine tweeters als een soort kolom luidspreker.
Breedbanders afgefilterd op 5000 Hz 6dB, tweeters 12dB.
http://www.pollin.de/shop/dt/NDgxOTUzOT ... _100D.html
