Als het nou heel goed is wil ik zelf ook een set
Vervanger JBL 2235?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Vervanger JBL 2235?
Het is ook niet voor mezelf he? Maar met 113 dB heb je wel headroom. Je kan met DSP dan ook nog wel richting de 30Hz met 109dB op een fatsoenlijk niveau. Het is eigenlijk icm een RD40, een minizooom zeg maar. Voor het geld is het wel een experiment waard. Ik denk zo maar dat dit wel moet gaan werken voor een flinke huiskamer. Voor de originele toepassing lag de X-over op 1200Hz.
Ha, nee.
Een vriend van mij heeft er twee besteld om te kijken of het wat is.
We gaan ook de RD40 bestellen. Het is alleen dat de dollar nu een beetje duur is.
En het doel is dus om deze twee te gaan combineren als variatie op de Ultrazooom.
Een vriend van mij heeft er twee besteld om te kijken of het wat is.
We gaan ook de RD40 bestellen. Het is alleen dat de dollar nu een beetje duur is.
En het doel is dus om deze twee te gaan combineren als variatie op de Ultrazooom.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Die RD40 wordt niet naar Europa uitgeleverd door Parts Express, je kunt bestellen, betalen en twee dagen later je geld teruggestort met een begeleidende mail. Been there, done that.
-
wouter
- Ook commercieel actief
Zou dat te maken hebben met evt garantieproblemen waar ze met deze units serieus rekening meer moeten houden (verzendkosten heen-terug etc.)?ds23man schreef:Die RD40 wordt niet naar Europa uitgeleverd door Parts Express, je kunt bestellen, betalen en twee dagen later je geld teruggestort met een begeleidende mail. Been there, done that.
Dat zou best eens kunnen. Maar misschien is het nog iets uit het verleden? Ik kan me herinneren dat Gerhard ook een issue had.
Maar oke, bij Audax-Speaker.de kun je ze gewoon kopen, zij het dat het prijskaartje iets anders ligt dan bij Parts Express.
Bij de duitse importeur zijn ze dan ook weer gehouden aan de europese regelgeving voor wat betreft garantie dus dan zit het wel goed denk ik.
Maar oke, bij Audax-Speaker.de kun je ze gewoon kopen, zij het dat het prijskaartje iets anders ligt dan bij Parts Express.
Bij de duitse importeur zijn ze dan ook weer gehouden aan de europese regelgeving voor wat betreft garantie dus dan zit het wel goed denk ik.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Proraum is exclusief distributeur voor een groot gedeelte van Europa. En inderdaad verzendkosten zijn heftig voor die dingen vanuit de States, zeker als je met een garantiegevalletje zit.