10e luisterdag Breda inventarisatie
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Aardig van je Ray!!!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Volgens mij is het eigenbelang, ander gaat dat geld op aan de cafetaria om de hoek....

Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Heb contact gehad met de beheerster, spreek haar maandag. In ieder geval is het gemeenschapshuis nog in de running en kunnen we een dag houden, maandag gaan we de dag vastleggen.
Ray kennende zal hij wel weer mooie spulletjes willen kopen op de luisterdag! Die pizza's die kosten niet veel, maar rekening houdende met grote kosten voor zijn huis én auto wil ik best een inzameling beginnen voor gerhard
Geintje natuurlijk.
Ray kennende zal hij wel weer mooie spulletjes willen kopen op de luisterdag! Die pizza's die kosten niet veel, maar rekening houdende met grote kosten voor zijn huis én auto wil ik best een inzameling beginnen voor gerhard
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Zou alvast beginnen een eigen plaats voor hem in te ruimen op het forum, weet al een naam ook : "Gerhards Hoekje.."Wowly schreef:Die pizza's die kosten niet veel, maar rekening houdende met grote kosten voor zijn huis én auto wil ik best een inzameling beginnen voor gerhardGeintje natuurlijk.
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Humor:
Heb net de Ultrazoom weer draaiend om 20.00 uur en je raadt het al:
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=131519

Heb net de Ultrazoom weer draaiend om 20.00 uur en je raadt het al:
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=131519
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Zet die JBL's dan ook niet zo hard !

Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Allen: de kogel is door de kerk: Zaterdag 24 mei zal er de 10e luisterdag in Breda worden gehouden!!!
Het gemeenschapshuis is nog up and running en meer belangrijk: de datum was nog beschikbaar haha. Nu dus niet meer. Beheerster had er weer zin in, vind het een leuke club die ieder jaar weer langskomt. Nou ik ook hahaha!!
De adviezen en hulp geboden in dit topic zal worden meegenomen. Hieronder vallen:
Dre en Jeroen_D en Sander 1238: de opzet van de eerste paar keer
John P: korte workshops van zeg een uur gehouden:
-luidspreker meten
-filter simuleren met software
-fineren cq plakfolie
-tekenen met eagle
-solderen voor beginners
-de raspberry pi als muziekspeler
-een Nas benaderen vanuit netwerk en daarbuiten.
Aatv: Iets meer georganiseerd dan de laatste keren, zodat je weet wanneer iets speelt. Kan je daarmee rekening houden en kunnen de luistersessies weer wat meer luistersessies zijn. Voor de rest niet te veel veranderen, ik vind het sociale element ook een belangrijke plaats innemen.
Hsmeet: gastspreker: Menno van Veen, Jan Didden, Jos v. Eindhoven, Bruno Putseys, Dick van de Merwe
Basfocal: grote zaal inrichten door kwarten te draaien
Wowly zelf: muziekfilm in de avond inclusief beeld
Dat is alles een beetje op een rijtje: ga kijken of ik het allemaal kan regelen. Gaat me trouwens nooit lukken zonder jullie, dus alle hulp is welkom....
jan
Het gemeenschapshuis is nog up and running en meer belangrijk: de datum was nog beschikbaar haha. Nu dus niet meer. Beheerster had er weer zin in, vind het een leuke club die ieder jaar weer langskomt. Nou ik ook hahaha!!
De adviezen en hulp geboden in dit topic zal worden meegenomen. Hieronder vallen:
Dre en Jeroen_D en Sander 1238: de opzet van de eerste paar keer
John P: korte workshops van zeg een uur gehouden:
-luidspreker meten
-filter simuleren met software
-fineren cq plakfolie
-tekenen met eagle
-solderen voor beginners
-de raspberry pi als muziekspeler
-een Nas benaderen vanuit netwerk en daarbuiten.
Aatv: Iets meer georganiseerd dan de laatste keren, zodat je weet wanneer iets speelt. Kan je daarmee rekening houden en kunnen de luistersessies weer wat meer luistersessies zijn. Voor de rest niet te veel veranderen, ik vind het sociale element ook een belangrijke plaats innemen.
Hsmeet: gastspreker: Menno van Veen, Jan Didden, Jos v. Eindhoven, Bruno Putseys, Dick van de Merwe
Basfocal: grote zaal inrichten door kwarten te draaien
Wowly zelf: muziekfilm in de avond inclusief beeld
Dat is alles een beetje op een rijtje: ga kijken of ik het allemaal kan regelen. Gaat me trouwens nooit lukken zonder jullie, dus alle hulp is welkom....
jan
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Ik geef mij op voor het geven van een workshop meten van luidsprekers en evt simulatie van filter. Als je een grote bek hebt moet je nu eenmaal ook de consequenties dragen.
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
En ik tekenen met Eagle en heb er weer zin in.
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Jongens: echt fantastisch...super!!
Geef even aan wat je nodig hebt oke? ga ik kijken of ik het kan regelen.
Gaaf!!
Geef even aan wat je nodig hebt oke? ga ik kijken of ik het kan regelen.
Gaaf!!
