DKM schreef:Ik heb de mijne ook laten zagen, maar wilde niet als mijn vorige project zitten met mdf binnenzijden.
Ik heb nu de binnen en buitenzijde beplakt met een laag amerikaans notenhout.
Ik zal een eigen topic hiervoor starten...
Het grote gat aan de onderkant komt luidsprekerdoek op een frame.
Voorkant, boven en achterkant iets van kunstleer, zijkanten dunne meubelplaat of iets met een nerf wat in de juiste kleur gebeitst kan worden.
Zoiets al mijn zelfbouw sub.
