Pagina 3 van 5
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: vr 23 mei 2014, 12:33
door Martijn M
Ik heb zelf geen foto's geschoten. Er zijn wel veel foto's door anderen geschoten.
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: vr 23 mei 2014, 12:36
door Henkjan
Martijn M schreef:
Ik heb zelf geen foto's geschoten. Er zijn wel veel foto's door anderen geschoten.
logisch, onze huisfotograaf was er ook bij toch?

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: vr 23 mei 2014, 12:42
door Martijn M
Sorry, dan moet je me toch even helpen. Wie is onze huisfotograaf?

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: vr 23 mei 2014, 12:58
door Walt
Hans!
Groetjes Walter
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: vr 23 mei 2014, 13:11
door hannesie
Ik zal even kijken of de hof(AVMN) fotograaf eens snel wat afdrukjes kan sturen.
Dat ben ik zelf dan weer niet, je moet af en toe ook iets aan andere kunnen overlaten.

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: za 24 mei 2014, 16:15
door hannesie
En de fotootjes van de sessie zijn gestuurd.

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 11:29
door Kappa7
Martijn M schreef:Gisteravond was Synergy Acoustics te gast bij de Audio Vereniging Midden-Nederland (AVMN) in Amersfoort. Dit was onze allereerste demo, dus de leden van de AVMN hadden de primeur - nog bijna niemand had onze producten in levende lijve gezien en beluisterd. We zijn heel blij met alle leuke reacties die we kregen met betrekking tot de geluidskwaliteit, onze aanpak en het uiterlijk van onze producten. Aan iedereen die aanwezig was, heel erg bedankt!
Het was inderdaad leuk om te beluisteren en de producten zien er mooi uit.
Met betrekking tot het geluid zijn er nog een paar punten waar aan gewerkt moet worden maar dat gaat vast goed komen.
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 11:57
door Martijn M
Kappa7 schreef:Martijn M schreef:Gisteravond was Synergy Acoustics te gast bij de Audio Vereniging Midden-Nederland (AVMN) in Amersfoort. Dit was onze allereerste demo, dus de leden van de AVMN hadden de primeur - nog bijna niemand had onze producten in levende lijve gezien en beluisterd. We zijn heel blij met alle leuke reacties die we kregen met betrekking tot de geluidskwaliteit, onze aanpak en het uiterlijk van onze producten. Aan iedereen die aanwezig was, heel erg bedankt!
Het was inderdaad leuk om te beluisteren en de producten zien er mooi uit.
Met betrekking tot het geluid zijn er nog een paar punten waar aan gewerkt moet worden maar dat gaat vast goed komen.
Je brengt het hier wat milder dan hoe je het donderdag formuleerde

. Bedankt voor je eerlijkheid

.
hannesie schreef:En de fotootjes van de sessie zijn gestuurd.

Bedankt! Daar zit wel wat tussen. Ik zal later vandaag een kleine selectie hier posten.
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 12:08
door JvS
Ben erg benieuwd naar een foto van je luidsprekerset!
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 12:38
door Martijn M
Bij dezen een aantal foto's. Hans, wil je diegene die ze gemaakt heeft hartelijk bedanken namens ons?
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 13:23
door Walt
Erg fraai!!!
Hebben de dozen die onder de luidspreker standaards staan nog een andere functie of is dit puur voor extra hoogte gezien de grootte van de ruimte?
Groetjes Walter
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 13:35
door hannesie
Bij dezen een aantal foto's. Hans, wil je diegene die ze gemaakt heeft hartelijk bedanken namens ons?
Is gedaan.
Loek (cool) zal blij zijn dat hij herkend/erkend is als heer, gezien de reactie bij de foto en het luisterend oor.

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 13:42
door Ronkel
Walt schreef:Erg fraai!!!
Hebben de dozen die onder de luidspreker standaards staan nog een andere functie of is dit puur voor extra hoogte gezien de grootte van de ruimte?
Groetjes Walter
Bedankt!
De dozen zijn onze transportkisten, die hebben we inderdaad gebruikt om de tweeter op luisterhoogte te brengen. Iedereen zat redelijk rechtop in de aanwezige stoelen en daardoor wat hoger dan wanneer je op de bank/luie stoel luistert, waardoor de standaards iets tekort kwamen.
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 13:47
door Walt
Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet onder die RVS gaatjes platen, hebben jullie ook een foto zonder die RVS panelen erop? Zijn er al indicaties voor prijzen bekend voor (onderdelen van) het systeem?
Groetjes Walter
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 13:49
door ds23man
Walt schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet onder die RVS gaatjes platen, hebben jullie ook een foto zonder die RVS panelen erop? Zijn er al indicaties voor prijzen bekend voor (onderdelen van) het systeem?
Groetjes Walter
Ga je van je geloof vallen?

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 17:13
door Ivo
Als er maar een 10 inch unit in komt...

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 17:33
door Walt
Nee ik ga voorlopig niet switchen, maar ik vind het wel interessant om te zien op welk prijsniveau deze Synery Acoustics set uit zal komen. De kasten zien er keurig afgewerkt uit, dat is vast niet goedkoop om voor elkaar te krijgen als bedrijf.
Groetjes Walter
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 17:45
door ds23man
Ivo schreef:Als er maar een 10 inch unit in komt...

We zijn gisteren in Breda unaniem tot de conclusie gekomen dat een 10,5 inch de ultieme afmeting is!

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 18:17
door dre
Inderdaad,10 is voor softies.

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 18:22
door Walt
10.5" hoe komen jullie daar nou weer aan?
Groetjes Walter
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 18:36
door pappaleo
In de sfeer van het gebeuren.

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 18:42
door Walt
Nou goed nieuws, mijn AT 10C77 zijn 273mm diameter dat is 10.7" dus net voorbij deze magische 10.5" waarde...

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 18:47
door pappaleo
Ja, de buitenafmeting, dus de niet bewegende delen meegerekend.
Meet eens de diameter van de konus ( je mag 2/3 van de dikte van de rolrand meerekenen).
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 18:49
door ds23man
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Geplaatst: zo 25 mei 2014, 18:51
door dre