Dan hangt ie op je rug zeker?ray5150 schreef:Mijn buik kan ik tenminste nog inhouden...
Geen oliebollen voor jou dit jaar!
Moderator: Beheerdersteam
Dan hangt ie op je rug zeker?ray5150 schreef:Mijn buik kan ik tenminste nog inhouden...
Van plan je line array's mee te nemen?Koen K schreef:Hoe hoog zijn de ruimtes?
Halen we er toch een stuk systeemplafond uit?Koen K schreef:Ah, sorry, beetje domme vraag dus.
Hoe dan ook: de line arrays zullen niet passenIk ben dus als bezoeker aanwezig.
Heb de deelnemerslijst bijgewerkt. Zag ik jou nou laatst bij die Twente Fair of was jij dat niet?rjmulder schreef:Hallo, wil me ook graag aanmelden om te komen luisteren en natuurlijk kijken naar als dat moois
Schitterend, echt prachtig wat hij maakt. Uiteraard heb ik 'm dat gevraagd, stond er niet negatief tegenover. Hij is qua werk gepensioneerd en doet nu dit, zit veel bij buitenlandse shows, vraag is even of het in de planning uitkomt. Ik houd contact met hem in elk geval.rjmulder schreef:Ja dat was ik![]()
Wat zag dat er mooi uit he![]()
Komt hij ook met wat moois?
Er bestaat trouwens een (grote) kans dat ik nog een kennis mee neem.
Waneer is de definitieve programma bekendBarry2001 schreef:Heb de deelnemerslijst bijgewerkt. Zag ik jou nou laatst bij die Twente Fair of was jij dat niet?rjmulder schreef:Hallo, wil me ook graag aanmelden om te komen luisteren en natuurlijk kijken naar als dat moois