Het frezen zit er nu zo ongeveer op... nou bijna dan.. alleen nog wat woofertjes verzinken.. ik heb nu wel weer ff genoeg stof gezien.
Op naar de volgende fase, plamuren schuren verfen etc..
Moderator: Beheerdersteam
Haha, fijn om te zien dat mijn bestelling eindelijk onderweg is!satefan schreef:Mocht je de smaak echt te pakken krijgen kun je altijd nog de XXL versie maken. Ik zag vanmiddag op de weg al wat basismateriaal om mee te starten:![]()
Satefan
Hey die Hobie Cat heb ik ook!! (sorrie was ff afgeleid, jij bedoelde dat gebouw op de achtergrond natuurlijkaudiomanics schreef:En vervolgens zoiets met luidsprekers (photoshoppers: een uitdaging!) Kees
google vindt toch hele andere dingen als je op courbes zoektMH schreef:...Die heeft ook mooie 'courbes'!
Ja grappenmaker, hoe denk je dat ik op deze naam gekomen benHenkjan schreef:google vindt toch hele andere dingen als je op courbes zoektMH schreef:...Die heeft ook mooie 'courbes'!
Idd Assenede is hier niet ver vandaan, inmiddels heb ik mijn voorraad gereedschap wel aangevuld hoor! Vroeger zat er achter Eeklo (Lovendegem) ook nog een mooie elektronica onderdelen zaak, was dat niet Collin of zo? Bestaat die eigenlijk nog? Ik ben daar 10 jaar geleden voor het laatst geweest. De prijzen waren fors, maar hij had veel.. en als je ff snel een onderdeel nodig had was dat wel erg handig.BertDB schreef:Erg professioneel gemaakt !
Je woont zo te zien ook niet ver van mij.. (Assenede)
Enkele dichtbijzijnde DHZ zaken:
Gamma: Zelzate
Brico: Eeklo, Wondelgem
Service van de Gamma en Brico laat echter de wensen over.![]()
In Eeklo heb je langs de Ringlaan ook nog de betere gereedschapzaak: http://www.detollenaere.be/
Ga zo door !
Helemaal! De grootste grap is dat ik een dag ervoor eenzelfde exemplaar vervoerd zag worden op de A6 maar mn iPhone achter in mn jas zat en er dus niet bij kon. Ik moest gelijk aan dit project denken. De volgende dag zag ik er dus weer en en kon toen gelijk 'toe slaan'.Wat mij dan wel weer intrigeert is dat jij bij het zien van een dergelijke constructie gelijk aan mijn project moet denken
Komtie nu meefranks schreef:Hallo MH,
Mooi project, ik zie dat jij net als ik de uitdagingen niet uit de weg gaat. Ik houd wel van die instelling. Voor ieder probleem is wel een oplossing, ik heb er ervaring mee dat het soms erg bewerkelijk zijn, maar ja dat is onze hobby, toch? Voor de gebogen panelen kun je gerust 4 mm mdf gebruiken. Ik heb er panelen van gemaakt van 6 lagen in een straal van ongeveer 60 cm, geen enkel probleem en supersterk. Wel het oppervlak eerst goed reinigen met bv thinner, om het vet te verwijderen, en daarna een beetje opruwen met korrel 40 schuurpapier.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=9807
Gr Frank
Tja, die heeft nog goede ogen en stabiele handen. Alleen vrees ik dat ze niet het geduld gaat hebben om 104 (honderd en vier) drivers aan te sluiten.MH schreef:Vanmiddag samen met dochterlief (die blijkbaar dol is op solderen , voor een meisje van 6 jaar doet ze dat lang niet gek.
Nee, dat zal ik zelf moeten doen.... Het zijn er trouwens 108 als ik goed geteld hebasterduc schreef:Tja, die heeft nog goede ogen en stabiele handen. Alleen vrees ik dat ze niet het geduld gaat hebben om 104 (honderd en vier) drivers aan te sluiten.MH schreef:Vanmiddag samen met dochterlief (die blijkbaar dol is op solderen , voor een meisje van 6 jaar doet ze dat lang niet gek.
Prachtig project hoor! Klasse.
Thanks!MechanicalAnimal schreef:Goed werk MH...leuk ontwerp ook