Mark Audio Till-2 70
Moderator: Beheerdersteam
Re: Mark Audio Till-2 70
Dat kan wel maar dan moet je wel extra 2x2 vuren balkjes er in lijmen rondom voor de schroeven en heel veel schroeven gebruiken. Afdichten met schuim PU tochtband van de Gamma. Aan de andere kant kun je ook een cirkelvormige plank maken ter grootte van een speaker om het gat te dichten als je 1 speaker wilt proberen.
Re: Mark Audio Till-2 70
Ik wil inderdaad balkje monteren, en de boel afdichten met tochtband. Met dit formaat box zou het mogelijk moeten zijn om het front met zes inbusboutje vast te zetten. Zoveel geweld zal er ook weer niet uit de drivertjes komen.
Re: Mark Audio Till-2 70
Zou ik niet doen met gewone metrische inbusboutjes. De draad daarvan is gewoon niet diep genoeg en draai je zo dol in het hout. Waar ikzelf goede ervaring mee heb in massief hout als het veel in en uit elkaar moet, zijn plaatschroeven voor metaal, ook wel "Parkers" genaamd. Die hebben een fijnere draad dan die universele houtschroeven en is ook recht over de hele lengte.Zweitse schreef:Ik wil inderdaad balkje monteren, en de boel afdichten met tochtband. Met dit formaat box zou het mogelijk moeten zijn om het front met zes inbusboutje vast te zetten. Zoveel geweld zal er ook weer niet uit de drivertjes komen.
Re: Mark Audio Till-2 70
Ja, dan weer wel natuurlijk. Dan draait het ook wat lichter 
P.s. Je zou niet de eerste zijn die M4 boutjes direct in het hout probeert
P.s. Je zou niet de eerste zijn die M4 boutjes direct in het hout probeert
Re: Mark Audio Till-2 70
Leuk dat je hem toch volgens het originele ontwerp gaat bouwen.
Ziet er tot dusver veelbelovend uit, ben benieuwd hoe hij gaat klinken
Succes.
Ziet er tot dusver veelbelovend uit, ben benieuwd hoe hij gaat klinken
Succes.
Re: Mark Audio Till-2 70
Mooie zaagtafel trouwens: welke is het?
Zaag zelf met handcircelzaak en lineaal van festool, maar overweeg ook een GOEDE zaagtafel
Deze moet dus te calibreren zijn
Zaag zelf met handcircelzaak en lineaal van festool, maar overweeg ook een GOEDE zaagtafel
Deze moet dus te calibreren zijn
Re: Mark Audio Till-2 70
Bosch PTS-10wupsie schreef:Mooie zaagtafel trouwens: welke is het?
Zaag zelf met handcircelzaak en lineaal van festool, maar overweeg ook een GOEDE zaagtafel
Deze moet dus te calibreren zijn
Re: Mark Audio Till-2 70
Eerste laag verf zit er op. Eerst maar eens even laten drogen, dan schuren, en een tweede laag aanbrengen. Het einde komt in zicht. 
Re: Mark Audio Till-2 70
Ik begrijp wat je bedoeld, maar Assen Breda, ik weet het niet hoor.dre schreef:je gaat het precies halen!
Re: Mark Audio Till-2 70
Ja klopt, daar ligt het ook niet aan. Misschien de volgende keer in Almelo. Hoop dat ik dan ook een werkende versterker heb, met een bron.
Re: Mark Audio Till-2 70
Ja klopt, maar dat is geen zelfbouw.
Ik vindt het wel leuk om zelf een komplete set samen te stellen. Het houdt je van de straat zeg maar. B.T.W., ik heb ook nog even gekeken naar de tour agenda van Marcus Miller, maar Paradiso was het enige concert in Nederland. Heb je nog gehoort hoe het was!
Re: Mark Audio Till-2 70
ook een voor jou:achteraf bleek dat je met een kopie er ook heen gekund had..... 
Re: Mark Audio Till-2 70
Dré, nog even over dat Osmo hardwax olie. Vult dat ook kleine oneffenheden op?
Re: Mark Audio Till-2 70
Wat is het eigenlijk, was, olie of is het een soort lak. Ik kan het uit de naam, en beschrijving niet echt opmaken.
Re: Mark Audio Till-2 70
het is een hardwaxolie.Zweitse schreef:Wat is het eigenlijk, was, olie of is het een soort lak. Ik kan het uit de naam, en beschrijving niet echt opmaken.
het is een wax met een oplosmiddel,dus na uitharding is het een harde wax.
bijna zo hard als lak.
mooi spul en super simpel aan te brengen.
