Klopt allemaal wel ongeveer,meestal zo met buizen

(dat ongeveer)
Denk wel dat die 40V speling naar beneden eerder 30V is en dat de anodespanning wat hoger gaat uitvallen.
Om wat meer kans te hebben dat het goed blijft gaan,onzekere voedingsspanning (niet gestab.) en afwijkende buiseigenschappen,doe ik het wat ruimer,vandaar liever 1/3mA in de triode.
Hoewel,het valt wel mee,we hebben hoogstens iets van 13Vtop nodig om de EL84 uit te sturen.
Er is ook nog het vieze geluid met meer "tegenkoppeling".Denk dat het eerder meekoppeling is,en dat de fase omgekeerd moet.Hangt afvan de wikkelrichting in de UGT.Eenvoudigst is om de koppel-Cs tussen fasedraaier en eindbuizen te verwisselen,kathode/anode.
Anne