Ja 't is zo ver... beide line arrays spelen ! Heeft eventjes geduurd
Al tijdje geluisterd naar één array die klaar was.. en wist niet wat ik erover moest denken.
Nadat de tweede had gelijmt en half droog was toch maar naar buiten gesleept samen met een tripath TA2024 op een accu'tje en Tablet. Wat is een line array toch bizar ! Als je door de tuin wandelt boven het luisterveld hoor je dat de hoge tonen op de schutting en schuurtje terug kaatst. Heel vreemd om te horen, holografisch zou je het kunnen noemen ?. Na ongeveer beetje de goeie luisterspot gevonden te hebben een tijdje voor gezeten op lage volume. En klinkt verdraait niet slecht. Morgen toch maar eens met meer volume proberen.
Op het bureaublad niet heel erg tevreden in het begin. Had ze eerst vlakbij de muur staan maar dan vielen de hoge tonen een beetje weg. Als ik mn hoofd stuk achteruit hield kwam het terug. Nahja dat werkt dus niet. Maar na wat geschuif staan ze 25cm van de muur af en iets naar binnen gedraait.
Met andere woorden.. lastige rakkers, arrays... Bouwen ervan vergt wat geduld en doorzettings vermogen
Het draad tappen in de baffles... 64 gaatjes van M3 is een gepiel en hopen dat het niet dol draait. Bedrading is ook
een soort van spapghetti brei en oppassen dat niet de verkeerde draad gesoldeerd word.
Opzoek naar juiste M3 schroefjes ben ik op mooie zwarte Torx schroefjes terecht gekomen.
Alleen de hout schroefjes in de baffle naar het hout moet ik nog keer zwart maken of keer andere bestellen.
En natuurlijk het hout afwerken. Maar eerst alles goed spelend zien te krijgen en keer door meten.