Sterker nog, een BR heeft vaak een groter volume waarvoor je meer moeite moet doen om de kast stijf te maken.Henkjan schreef:bij een gepoorte kast ook hoorblueznl schreef:... moet bij een gesloten bakje met een dergelijke speaker alles wel errug stevig worden...
Subwoofer Unknown!
Moderator: Beheerdersteam
Re: Subwoofer Unknown!
Re: Subwoofer Unknown!
Hallo,
De speaker is eindelijk af ben er zeer tevreden mee,gaat er hard en laag ondanks de mischien te lichte versterker.
heb de speaker zelf gespoten met autolak,ben toch wel verbaasd hoe mooi dat geworden is.
pootjes zijn drie lagen mdf 10x10 18 mm gefineerd met eiken fineer.
de versterker zit niet is de kast zelf maar apart ivm met het volume van de speaker.
wil iedereen bedanken voor de tips en adviezen
Mark
Hier onder nog wat foto`s
De speaker is eindelijk af ben er zeer tevreden mee,gaat er hard en laag ondanks de mischien te lichte versterker.
heb de speaker zelf gespoten met autolak,ben toch wel verbaasd hoe mooi dat geworden is.
pootjes zijn drie lagen mdf 10x10 18 mm gefineerd met eiken fineer.
de versterker zit niet is de kast zelf maar apart ivm met het volume van de speaker.
wil iedereen bedanken voor de tips en adviezen
Mark
Hier onder nog wat foto`s
Re: Subwoofer Unknown!
Ziet er goed uit! Mooie compacte sub met een dikke driver erin, that's how we like 'm 
