Pagina 3 van 5

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 15:14
door hannesie
masakela.jpg
masakela.jpg (42.37 KiB) 464 keer bekeken
Stimela (The Coal Train)
Album: Hope
Albumartiest: Hugh Masekela
Artiest van track: Hugh Masekela

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 15:18
door Henkjan
is dat die van de Burmeister CD? ;)

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 15:20
door TubeHead
hannesie schreef:
masakela.jpg
Stimela (The Coal Train)
Album: Hope
Albumartiest: Hugh Masekela
Artiest van track: Hugh Masekela
Ik dank u zeer :proost:

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 15:20
door Wowly
Stimela van Hugh Masekala :[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=n4Bb7p9gggc[/youtube]

niet te pruimen off course

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 15:23
door hannesie
Dasdezelfde :mrgreen: :sure:

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 15:24
door Henkjan
hannesie schreef:
Dasdezelfde :mrgreen: :sure:
ik ga eens luisteren

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 16:40
door mischa72
Henkjan schreef:
is dat die van de Burmeister CD? ;)
Is inderdaad van de Burmeister CD.

Is het geen idee om die hier als download neer ze zetten? Dat mag toch "voor eigen gebruik" :twisted: :twisted:

Groeten,
Mischa

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 16:55
door Henkjan
grapjas....

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 17:02
door TubeHead
Burmeister ?

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 17:08
door mischa72
Henkjan schreef:
grapjas....
Mag dat ook niet voor 1 track ? :sure: :sure:

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 17:09
door hannesie
TubeHead schreef:
Burmeister ?
Er is een CD van het duitse merk Burmeister die verschillende bijzonder goede opnames op een Cd heeft gezet als referentie.
Cristal Cable heeft er b.v. ook een goede Sampler CD
Net als het Label Stockfisch.

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 17:16
door TubeHead
Aah op die manier. Duidelijk :D

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 17:26
door hannesie
TubeHead schreef:
Aah op die manier. Duidelijk :D
Eigenlijk wel grappig dat een Platenlabel of een kabelboer en een hardwarefabrikant http://www.burmester.de/en/audiosysteme/index.php, toch wel sterk afhankelijk zijn van een goede opname om hun producten goed uit de verf te laten komen.
Voordeel ?? wij genieten er van :D :mrgreen:

Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 17:28
door TheoK
vinnie411 schreef:
en wat een super combi is dat zeg!!!! Ga me zeker meer verdiepen in een buizenversterker.
Kijk nog een buizengek erbij. :wink: :lol:

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 18:06
door harryeng
Deleted; already answered

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 18:23
door GerardJ
Voor mij was het een geweldige dag gisteren met veel interessante demo's en discussies. Iedereen bedankt hiervoor en op naar ZBA 2012.

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 18:24
door mischa72
GerardJ schreef:
op naar ZBA 2012.

IS ER AL EEN DATUM BEKEND ?????

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 18:55
door Henkjan
GerardJ schreef:
.... op naar ZBA 2012.
dan zou de kleine meid B en C ondertussen ook moeten hebben, dus kan ik hopelijk wel de hele dag blijven, want ik heb weer eens veel gemist, en dan doel ik niet alleen op de pizza

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 19:11
door bas focal m180
mischa72 schreef:
GerardJ schreef:
op naar ZBA 2012.

IS ER AL EEN DATUM BEKEND ?????

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
Iets in october/november , Breda is een zeer geslaagde dag , de lokatie is zeer goed om rond te lopen kletsen en te luisteren.
Ik kan wel gaan uitwijden hoe en wat ik er van vondt maar dat doe ik lekker niet.
Als ik zeg in liefst over een half jaar weer dan zegt dat genoeg.
Gr Bas

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 19:27
door Wowly
Ik zit eraan te denken aan het einde van het jaar een kleine meeting te houden, meer georganiseerd, kleiner van opzet, mogelijk met een beperking in aantal bezoekers. Moet daar nog eens over nadenken.

Jan

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 19:36
door dre
denk jij maar! 8)

dan wil ik ook wel wat meenemen! :mrgreen:

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 19:37
door Henkjan
Wowly schreef:
Ik zit eraan te denken aan het einde van het jaar een kleine meeting te houden....
waar? in Breda of in een kelder in een niet nader te noemen nieuwbouwpand wat meer naar t oosten van Brabant? :lol:

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 19:46
door AatV
@Henkjan,

Hoe kan je dat een kelder noemen, er zit toch een raam in? :wink:

groet,
Aat

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 20:10
door CarloPJB
Kom maar op met die datum,kan ik het inplannen :D

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Geplaatst: zo 29 mei 2011, 20:19
door dre
alleen als je je speakers afmaakt! :sure: