Pagina 3 van 5
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 15:14
door hannesie

- masakela.jpg (42.37 KiB) 464 keer bekeken
Stimela (The Coal Train)
Album: Hope
Albumartiest: Hugh Masekela
Artiest van track: Hugh Masekela
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 15:18
door Henkjan
is dat die van de Burmeister CD?

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 15:20
door TubeHead
hannesie schreef:masakela.jpg
Stimela (The Coal Train)
Album: Hope
Albumartiest: Hugh Masekela
Artiest van track: Hugh Masekela
Ik dank u zeer

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 15:20
door Wowly
Stimela van Hugh Masekala :[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=n4Bb7p9gggc[/youtube]
niet te pruimen off course
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 15:23
door hannesie
Dasdezelfde

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 15:24
door Henkjan
hannesie schreef:Dasdezelfde

ik ga eens luisteren
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 16:40
door mischa72
Henkjan schreef:is dat die van de Burmeister CD?

Is inderdaad van de Burmeister CD.
Is het geen idee om die hier als download neer ze zetten? Dat mag toch "voor eigen gebruik"
Groeten,
Mischa
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 16:55
door Henkjan
grapjas....
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 17:02
door TubeHead
Burmeister ?
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 17:08
door mischa72
Mag dat ook niet voor 1 track ?

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 17:09
door hannesie
Er is een CD van het duitse merk Burmeister die verschillende bijzonder goede opnames op een Cd heeft gezet als referentie.
Cristal Cable heeft er b.v. ook een goede Sampler CD
Net als het Label Stockfisch.
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 17:16
door TubeHead
Aah op die manier. Duidelijk

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 17:26
door hannesie
TubeHead schreef:Aah op die manier. Duidelijk

Eigenlijk wel grappig dat een Platenlabel of een kabelboer en een hardwarefabrikant
http://www.burmester.de/en/audiosysteme/index.php, toch wel sterk afhankelijk zijn van een goede opname om hun producten goed uit de verf te laten komen.
Voordeel ?? wij genieten er van

Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 17:28
door TheoK
vinnie411 schreef:en wat een super combi is dat zeg!!!! Ga me zeker meer verdiepen in een buizenversterker.
Kijk nog een buizengek erbij.

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 18:06
door harryeng
Deleted; already answered
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 18:23
door GerardJ
Voor mij was het een geweldige dag gisteren met veel interessante demo's en discussies. Iedereen bedankt hiervoor en op naar ZBA 2012.
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 18:24
door mischa72
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 18:55
door Henkjan
dan zou de kleine meid B en C ondertussen ook moeten hebben, dus kan ik hopelijk wel de hele dag blijven, want ik heb weer eens veel gemist, en dan doel ik niet alleen op de pizza
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 19:11
door bas focal m180
Iets in october/november , Breda is een zeer geslaagde dag , de lokatie is zeer goed om rond te lopen kletsen en te luisteren.
Ik kan wel gaan uitwijden hoe en wat ik er van vondt maar dat doe ik lekker niet.
Als ik zeg in liefst over een half jaar weer dan zegt dat genoeg.
Gr Bas
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 19:27
door Wowly
Ik zit eraan te denken aan het einde van het jaar een kleine meeting te houden, meer georganiseerd, kleiner van opzet, mogelijk met een beperking in aantal bezoekers. Moet daar nog eens over nadenken.
Jan
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 19:36
door dre
denk jij maar!
dan wil ik ook wel wat meenemen!

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 19:37
door Henkjan
Wowly schreef:Ik zit eraan te denken aan het einde van het jaar een kleine meeting te houden....
waar? in Breda of in een kelder in een niet nader te noemen nieuwbouwpand wat meer naar t oosten van Brabant?

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 19:46
door AatV
@Henkjan,
Hoe kan je dat een kelder noemen, er zit toch een raam in?
groet,
Aat
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 20:10
door CarloPJB
Kom maar op met die datum,kan ik het inplannen

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Geplaatst: zo 29 mei 2011, 20:19
door dre
alleen als je je speakers afmaakt!
