Micro/Mini Monitors voor bij de PC (ongoing bouwverslag)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Micro/Mini Monitors voor bij de PC (ongoing bouwverslag)
uuucheuche uche kof kof...... wat een bak stof opeens zeg. Ik ben ook erg benieuwd naar vorderingen omdat ik het zo'n gaaf gekanteld speakertje vond....
Re: Micro/Mini Monitors voor bij de PC (ongoing bouwverslag)
even opgeschoond, er stonden een paar hele rare berichten.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Micro/Mini Monitors voor bij de PC (ongoing bouwverslag)
Nu dit toch opgehaald is... Hoe staat het ermee? 
Re: Micro/Mini Monitors voor bij de PC (ongoing bouwverslag)
Dat met die ribbons ging niet werken. Uiteindelijk zijn het 2 Fountek FR-88EX breedbandertje in rechttoerechtaan CB 2L kastjes geworden. Die waren er nog niet toen ik dit startte. En met de DSP van de AS2.100 aan de Micro subs geplakt. Op het subje na dan, grote stappen snel thuis
Die Founteks zijn echt hele fraai speakertjes.
