Poeh Heej,Henkjan schreef:hoe is t hiermee? is t al gebouwd?
Oude koeien uit de sloot halen
Om heel eerlijk te zijn, geen idee meer wat hier destijds mee gebeurd is.
Er is door al die jaren heen zo ongelooflijk veel gebeurd.
Hetzelfde concept wel vaak toegepast in oude buizen radio's en andere versterker, het werkt goed.
Tegenwoordig zou ik een hoop anders doen, een LND150 of een DN2540 zijn betere keuzes.
Zoek je specifiek een PCB, of gewoon een gelijksoortig concept om na te bouwen?
Voor dat laatste kun je ook kijken naar;
http://www.valvewizard.co.uk/phonopcb.html
of
http://www.valvewizard.co.uk/phonopcb2.html
Zelfs idee, iets andere keuzes hier en daar, dat is een kwestie van smaak.
(ik zou de zener diodes op de uitgang al direct weglaten)
Mochten mensen geïnteresseerd zijn in een PCB, dan kan dat altijd.
Maar er staat inmiddels wel al een lijstje te wachten (sorry Bert
