
CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Moderator: Beheerdersteam
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Als dat zwart van de oude toch nog magneet is dan dan is het maar een half keer zo groot


- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
gelukkig nietb_force schreef:Was die ook van neodynium?
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Soms meer technische gegevens die beschikbaar zijn?
nog geen zicht op datum beschikbaarheid?
nog geen zicht op datum beschikbaarheid?
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Eerste test is gedaan door StereoClarity met zeer positiefe resultaten.
Helaas nog geen meet gegevens
http://www.hometheatershack.com/forums/ ... post450812
Helaas nog geen meet gegevens
http://www.hometheatershack.com/forums/ ... post450812
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Gaan we in een hoekje zitten kniezen omdat hij nog steeds niet verkrijgbaar is 
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Al nieuws?
hoe zit het met de TRIO12? die staat op hun site ook niet meer op de lijst....
oh ja..... tis crisis
hoe zit het met de TRIO12? die staat op hun site ook niet meer op de lijst....
oh ja..... tis crisis
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Voor de Trio12 komt zeer binnenkort (ze gaan deze maand op de boot onze kant op) een opvolger: de SDX12 
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Cool, persoonlijk vind ik 10 inch wat klein voor een subwoofer, wellicht dat de SDX12 een mooi compromis is tussen 12 en 15 inch. Hoop dat hij in een mooi, klein kistje past.
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
De TRIO12 kan met een Q van 0,707 in een kast van pakweg 72 liter, in mijn systeem heb ik voor wat groter gekozen zodat de Q op 0,62 uitkomt wat ik persoonlijk mooier vind (zie topic hierover) http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=15295
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Ja, lap, heb ik m'n Trio12 nog niet in z'n kastje zitten komen ze met de SDX12 af.
Past die SDX12 in dezelfde montageopening als de Trio12?
Past die SDX12 in dezelfde montageopening als de Trio12?
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Die SDX12 zal wel passen in een TRIO12 opening die maten zijn min of meer genormaliseerd.
verdere verschillen:
hogere prijs (300 dollar)
andere aansluitingen (dubbele spreekspoel)
grotere lineaire uitslag (28mm ipv 20mm one way)
een behoorlijke herrieschopper dus.
verdere verschillen:
hogere prijs (300 dollar)
andere aansluitingen (dubbele spreekspoel)
grotere lineaire uitslag (28mm ipv 20mm one way)
een behoorlijke herrieschopper dus.
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Ik heb 'm heel krap passend gemaakt, dus dat zal wel problematisch worden.
Eerst de Trio12 maar eens proberen, want die laat ook al een hoop goeds verwachten.
Die SDX12 ziet er in elk geval héél erg interessant uit.
Eerst de Trio12 maar eens proberen, want die laat ook al een hoop goeds verwachten.
Die SDX12 ziet er in elk geval héél erg interessant uit.
