In de K&T staat voor R1 een waarde van 12 Ohm genoteerd, dit is een drukfout en moet dus 27 Ohm zijn ... in het bijgevoegde schema staat de juiste waarde
Bouw van CT-222, met enkele vraagjes
Moderator: Beheerdersteam
Re: Bouw van CT-222, met enkele vraagjes
@Daan
In de K&T staat voor R1 een waarde van 12 Ohm genoteerd, dit is een drukfout en moet dus 27 Ohm zijn ... in het bijgevoegde schema staat de juiste waarde
In de K&T staat voor R1 een waarde van 12 Ohm genoteerd, dit is een drukfout en moet dus 27 Ohm zijn ... in het bijgevoegde schema staat de juiste waarde
Re: Bouw van CT-222, met enkele vraagjes
@ SARK
Daar had ik al rekening mee gehouden tijdens mijn bouw. Het klopt dat het 27 ohm moet zijn.
groeten Daan
Daar had ik al rekening mee gehouden tijdens mijn bouw. Het klopt dat het 27 ohm moet zijn.
groeten Daan
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bouw van CT-222, met enkele vraagjes
die C2/L2/R2 zou je ook als optioneel kunnen zien, deze onderdrukt een kleine reso bij 8kHz die niet door iedereen als storend beleefd wordt... ik heb m'n CT222TL in elk geval zonder die 2e sperkring uitgevoerd, en ook het door S&Co Haarlem ontwikkelde filter voor de Needle met de BB3.01 is met maar 1 sperkring
Re: Bouw van CT-222, met enkele vraagjes
Ik vond toch dat die tweede sperkring het geluid flink verbeterde. Zou het wel even proberen. De weergave van stemmen werd er natuurlijker van.
Fritzzz
Fritzzz
