het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Kreeg ik doorgestuurd, wellicht interessant. Bibliotheek doet collectie van 5000 stuks in de uitverkoop, CD's uitzoeken voor 20ct of een zak vullen (ca 60) voor een tientje.
https://www.kliknieuwsoss.nl/nieuws/alg ... verhuizing
https://www.kliknieuwsoss.nl/nieuws/alg ... verhuizing
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ook in filter formaat... Jemigpappaleo schreef: ↑di 20 feb 2024, 18:07Ik vind Troels toch al een meester in het ontwerpen van visueel minder attractieve modellen, maar hier overtreft hij toch zichzelf.Walt schreef: ↑di 20 feb 2024, 5:43Hangt nog geen prijs aan, maar hij wil ze wel verkopen, dikke Troels speakers:
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=186186.0
Over de klank heb ik geen oordeel, ik heb er nooit een gehoord.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Leuke spulletjes
Faital Pro en SB Acoustics drivers nieuw!
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... vers-nieuw
en meer
Faital Pro en SB Acoustics drivers nieuw!
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... vers-nieuw
en meer
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wel een vreemde prijsstelling.
Neem je de hele set betaal je 58%
Los betaal je maar de helft 50%.
De hele set in één keer verkopen is toch comfortabeler. (Minder moeite)
Neem je de hele set betaal je 58%
Los betaal je maar de helft 50%.
De hele set in één keer verkopen is toch comfortabeler. (Minder moeite)
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik zou er snel bij zijn want zo te merken gaan deze als warme broodjes over de plank
https://www.marktplaats.nl/v/huis-en-in ... od-hygiene
https://www.marktplaats.nl/v/huis-en-in ... od-hygiene
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hoe kom je nou bij bezems terecht?
Dat is toch iets voor mods.
Dat is toch iets voor mods.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Leeuwarden schreef: ↑vr 01 mar 2024, 12:15Ik zou er snel bij zijn want zo te merken gaan deze als warme broodjes over de plank![]()
vandaar dat ze zo hard gaan, we vegen ons suf hier met al dat offtopicpvanlingen schreef: ↑vr 01 mar 2024, 12:53Hoe kom je nou bij bezems terecht?
Dat is toch iets voor mods.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Aangepast, de domes waren gelijk verkochtpvanlingen schreef: ↑vr 01 mar 2024, 9:18Wel een vreemde prijsstelling.
Neem je de hele set betaal je 58%
Los betaal je maar de helft 50%.
De hele set in één keer verkopen is toch comfortabeler. (Minder moeite)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hypex Nilai versterkers met voedingen
Aangeboden set Hypex Nilai versterkers met bijbehorende voedingen. Het betreft twee stuks Nilai500DIY modules en twee PS500DIY voedingen, inclusief alle benodigde kabels.
Deze set is nieuw en ongebruikt.
Huidige nieuwprijs 1200 euro, voor de snelle beslisser, nu voor 800.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -voedingen
Aangeboden set Hypex Nilai versterkers met bijbehorende voedingen. Het betreft twee stuks Nilai500DIY modules en twee PS500DIY voedingen, inclusief alle benodigde kabels.
Deze set is nieuw en ongebruikt.
Huidige nieuwprijs 1200 euro, voor de snelle beslisser, nu voor 800.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -voedingen
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
net gebouwde klassieke 3weg, voor een net bedrag. met zo te zien een bandtweeter zelfs
Visaton drieweg speakers (zelfbouw)
€ 250,00
https://link.marktplaats.nl/m2089953519
Visaton drieweg speakers (zelfbouw)
€ 250,00
https://link.marktplaats.nl/m2089953519
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
KEF 105 Reference
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2090470209 ... ialbuttons
Had op de middelbare school een klasgenoot die ze aan het nabouwen was...
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2090470209 ... ialbuttons
Had op de middelbare school een klasgenoot die ze aan het nabouwen was...
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die vrouwen ook weer he!!??
Altijd hetzelfde.
Groot 100db rendements 2-weg hoorns set
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m2093120959 ... ialbuttons
Altijd hetzelfde.
Groot 100db rendements 2-weg hoorns set
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m2093120959 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Gratis, nabij meppel:
( heb onlangs zo'n sub met zelfs kleinere sats aangekocht en dat klinkt behoorlijk goed. )
CANTON GL260 Luidsprekers met subwoofer Plus C
Gratis
https://link.marktplaats.nl/m2093167595 ... ialbuttons
( heb onlangs zo'n sub met zelfs kleinere sats aangekocht en dat klinkt behoorlijk goed. )
CANTON GL260 Luidsprekers met subwoofer Plus C
Gratis
https://link.marktplaats.nl/m2093167595 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Setje Harmonizers, niet heel goedkoop, maar wel een bijzondere versie en komt 2e hands zelden voorbij:
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... armonizers
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... armonizers
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
O, o, die laatste foto… ik dacht dat het wel meeviel, maar die TV is gewoon groot.TTS schreef: ↑za 16 mar 2024, 11:17Die vrouwen ook weer he!!??
Altijd hetzelfde.
Groot 100db rendements 2-weg hoorns set
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m2093120959 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
En je hoeft ook niet perse met zijn allen aan tafel.
