Luisterdag Breda III, belangrijke gegevens op de 1e pagina
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
iemand had op de luisterdag een ding uit een auto cd wisselaar (?) bij zich, met een stuk of 6 gebrande cd's erin. op een van die cd's stond met marker "kef referentie" (geloof ik) geschreven.
ik heb twee keer nummers van deze cd geluisterd. een van de nummers die ik hiervan hoorde was iets dat ik al een poos zoek, maar ik heb geen idee wat het is, hoe het heet of als welk nummer het op deze cd stond.
is deze cd toevallig van iemand hier? zou je de nummers die erop staan kunnen posten?
ik heb twee keer nummers van deze cd geluisterd. een van de nummers die ik hiervan hoorde was iets dat ik al een poos zoek, maar ik heb geen idee wat het is, hoe het heet of als welk nummer het op deze cd stond.
is deze cd toevallig van iemand hier? zou je de nummers die erop staan kunnen posten?
@anonamemouse
Ik had idd mijn cd lader bij, maar geen cd van KEF. Wat er wel bij zat was een opname van Stockfish Records. Misshcien dat je dit bedoeld. Als je nog weet in welke luisterruimte je deze nummers hebt gehoord kan ik je wellicht helpen. Er zijn nl niet veel nrs van deze cd beluisterd.
vriendelijke groeten
Sven
Ik had idd mijn cd lader bij, maar geen cd van KEF. Wat er wel bij zat was een opname van Stockfish Records. Misshcien dat je dit bedoeld. Als je nog weet in welke luisterruimte je deze nummers hebt gehoord kan ik je wellicht helpen. Er zijn nl niet veel nrs van deze cd beluisterd.
vriendelijke groeten
Sven
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
ik heb de cd de eerste keer in de subwoofer ruimte gehoord, en (veel) later op de dag ook nog een keer boven in de grotere ruimte.
in de subwoofer ruimte hoorde ik hem een minuutje voordat we gingen wisselen. het nummer/de cd dat/die ik zoek heeft een stukje met een aantal mannenstemmen die op vrij lage toon een "mmmmMMMMmmmm" doen.
verder eigenlijk geen idee hoe ik het moet omschrijven...
in de subwoofer ruimte hoorde ik hem een minuutje voordat we gingen wisselen. het nummer/de cd dat/die ik zoek heeft een stukje met een aantal mannenstemmen die op vrij lage toon een "mmmmMMMMmmmm" doen.
verder eigenlijk geen idee hoe ik het moet omschrijven...
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
@ anonamemouse,
Dat is idd Stockfish records.
hieronder de titels van de versie die ik heb.
1 Allan Taylor-Beat hotel
2 Allaan Taylor-Wheel of fortune
3 Sara K-Turned my upside down
4 Sara K-the painter
5 Sara K & Chris Jones-Stop those bells
6 Chris Jones-Set 'em up joe
7 Chris Jones-No sanctuary here (dit is het mmmmMMMMmmmm nummer)
8 Vaclav Nelhybel-Trittico
9 Ron Nelson-Behold man
10 Randall Thompson-Testament of freedom
11 Duke Ellington-The gal from joe's
12 Eddy Louis-Blues for klook
13 Acoustic Alchemy-Reference point
14 Jazz at the pawnshop-Limehouse blues
15 Jazz at the pawnshop-High life
16 Dave Brubeck-Take five
17 Arne Domnérus-Antiphone blues
Dit zijn opnames van zeer goede kwaliteit, echt een must have.
Hopelijk ben je hier wat mee.
Vriendelijke groeten
Sven
Sven
Dat is idd Stockfish records.
hieronder de titels van de versie die ik heb.
1 Allan Taylor-Beat hotel
2 Allaan Taylor-Wheel of fortune
3 Sara K-Turned my upside down
4 Sara K-the painter
5 Sara K & Chris Jones-Stop those bells
6 Chris Jones-Set 'em up joe
7 Chris Jones-No sanctuary here (dit is het mmmmMMMMmmmm nummer)
8 Vaclav Nelhybel-Trittico
9 Ron Nelson-Behold man
10 Randall Thompson-Testament of freedom
11 Duke Ellington-The gal from joe's
12 Eddy Louis-Blues for klook
13 Acoustic Alchemy-Reference point
14 Jazz at the pawnshop-Limehouse blues
15 Jazz at the pawnshop-High life
16 Dave Brubeck-Take five
17 Arne Domnérus-Antiphone blues
Dit zijn opnames van zeer goede kwaliteit, echt een must have.
Hopelijk ben je hier wat mee.
Vriendelijke groeten
Sven
Sven
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Beste Breda III bezoekers.
Aan het eind zijn in de grote luisterruimte op de begane grond nog een paar interlinkjes blijven liggen. Ik heb ze maar meegenomen. Het betreft:
1. interlink stereo, transparant snoer. 5m., vergulde cinch-plugjes.
2. interlink stereo, zwart, 1,5 m.
3. interlink mono, zwart, 1,5 m.
Wie mist er iets?
Aan het eind zijn in de grote luisterruimte op de begane grond nog een paar interlinkjes blijven liggen. Ik heb ze maar meegenomen. Het betreft:
1. interlink stereo, transparant snoer. 5m., vergulde cinch-plugjes.
2. interlink stereo, zwart, 1,5 m.
3. interlink mono, zwart, 1,5 m.
Wie mist er iets?
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
YAY!!! dit is het inderdaad!!! dank je wel! (daar gaat mijn zakgeld weer...sven schreef:@ anonamemouse,
Dat is idd Stockfish records.
7 Chris Jones-No sanctuary here (dit is het mmmmMMMMmmmm nummer)
Dit zijn opnames van zeer goede kwaliteit, echt een must have.
Hopelijk ben je hier wat mee.
is dit van een sampler of zo?
Ja, ik was het. Ik ben de vergeetachtige :
Kabel nr 1 en het dekentje zijn van mij : een Belg
De kabel heb ik 3 auto's geleden gerecupereerd uit mijn carhifi-installatie en het dekentje - nou ja, zo belangrijk is het allemaal niet.
Maar vergeetachtig ben ik wel, vraag maar aan mijn vriendin.
Hou de kabel en het dekentje bij, gebruik ze eventueel. Het heeft geen zin dergelijke kleine spullen op te sturen. Op een komende meeting kunnen ze gebruikt worden.
Sorry voor de hoofdbrekens.
Tot later,
Kabel nr 1 en het dekentje zijn van mij : een Belg
De kabel heb ik 3 auto's geleden gerecupereerd uit mijn carhifi-installatie en het dekentje - nou ja, zo belangrijk is het allemaal niet.
Maar vergeetachtig ben ik wel, vraag maar aan mijn vriendin.
Hou de kabel en het dekentje bij, gebruik ze eventueel. Het heeft geen zin dergelijke kleine spullen op te sturen. Op een komende meeting kunnen ze gebruikt worden.
Sorry voor de hoofdbrekens.
Tot later,
@ anonamemouse
Weet ik niet, heb deze cd zelf van een kennis gekregen.
Ga op volgende site maar eens kijken, daar vind je alle informatie over stockfish.
http://www.pauleracoustics.de/stckff/sf_stockfisch.html
Vriendelijke groeten
Sven
Weet ik niet, heb deze cd zelf van een kennis gekregen.
Ga op volgende site maar eens kijken, daar vind je alle informatie over stockfish.
http://www.pauleracoustics.de/stckff/sf_stockfisch.html
Vriendelijke groeten
Sven
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
het is een sampler. en nog een super audio versie ook!sven schreef:@ anonamemouse
Weet ik niet, heb deze cd zelf van een kennis gekregen.
Ga op volgende site maar eens kijken, daar vind je alle informatie over stockfish.
http://www.pauleracoustics.de/stckff/sf_stockfisch.html
Vriendelijke groeten
Sven
en hopelijk binnen een weekje in mijn brievenbus...
kunnen we op de volgende luisterdag de sacd versie luisteren!
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
het gaat mij voornamelijk om de 7e track, en tot en met nummer 7 is de cd van sven een kopie van de sampler.
ik neem aan dat de rest van de nummers ook van dezelfde hoogstaande (opname) kwaliteit zijn. zo niet, dan heb ik in elk geval een gruwelijk goed klinkend nummer op sacd en op normale cd, want ik heb ook meteen de cd van chris jones besteld.
ik neem aan dat de rest van de nummers ook van dezelfde hoogstaande (opname) kwaliteit zijn. zo niet, dan heb ik in elk geval een gruwelijk goed klinkend nummer op sacd en op normale cd, want ik heb ook meteen de cd van chris jones besteld.
OK. Ik ben al blij dat de eigenaar weet waar z'n spullen zijn.mambofats schreef:Ja, ik was het. Ik ben de vergeetachtige :
Kabel nr 1 en het dekentje zijn van mij : een Belg
De kabel heb ik 3 auto's geleden gerecupereerd uit mijn carhifi-installatie en het dekentje - nou ja, zo belangrijk is het allemaal niet.
Maar vergeetachtig ben ik wel, vraag maar aan mijn vriendin.
Hou de kabel en het dekentje bij, gebruik ze eventueel. Het heeft geen zin dergelijke kleine spullen op te sturen. Op een komende meeting kunnen ze gebruikt worden.
Sorry voor de hoofdbrekens.
Tot later,
Volgende keer hoop ik dat ik 't niet vergeet mee te brengen.
Heren,
mijn cd is idd een kopie van verschillende cd's, deze is door een kennis samengesteld met nummers uit 4 verschillende cd's waarvan de originele in zijn bezit zijn.
- Stockfish records
- Reference recordings
- KEF test cd (dus anonamemouse: je had wel goed gekeken, sorry)
- Jazz at the pawnshop
Vriendelijke groeten
Sven
mijn cd is idd een kopie van verschillende cd's, deze is door een kennis samengesteld met nummers uit 4 verschillende cd's waarvan de originele in zijn bezit zijn.
- Stockfish records
- Reference recordings
- KEF test cd (dus anonamemouse: je had wel goed gekeken, sorry)
- Jazz at the pawnshop
Vriendelijke groeten
Sven
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
een 12 jaar oude Golf III 1.9 TDI van 90PK met 270000 km op de teller.
Maar wel met een leuk muziekje erin.
Maar of ik die wil afstaan weet ik niet.
Voor de geinterresseerden: (foto's staan in omgekeerde volgorde)
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 297&Page=7
Maar wel met een leuk muziekje erin.
Maar of ik die wil afstaan weet ik niet.
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 297&Page=7
Die had je wel in luisterruimte 3 kunnen parkeren.sven schreef:een 12 jaar oude Golf III 1.9 TDI van 90PK met 270000 km op de teller.
Maar wel met een leuk muziekje erin.
Maar of ik die wil afstaan weet ik niet.
Voor de geinterresseerden: (foto's staan in omgekeerde volgorde)
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 297&Page=7
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
ik heb zelf ook een goed ingereden mazda 626, dik 250.000 op de teller, en een jaartje ouder. weliswaar met iets minder subgeweld erin, maar toch een lekker geluidje.sven schreef:een 12 jaar oude Golf III 1.9 TDI van 90PK met 270000 km op de teller.
Maar wel met een leuk muziekje erin.
Maar of ik die wil afstaan weet ik niet.
als je nou een nieuwe bmw 5 serie had of zo... jammer...
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
geen credit card hebben is volgens mij nog veel meer uit de tijd...
zoek een familielid/vriend/kennis/bekende/verre achterneef met zo'n ding en bestel. het is het waard.
zoek een familielid/vriend/kennis/bekende/verre achterneef met zo'n ding en bestel. het is het waard.
Laatst gewijzigd door anonamemouse op ma 23 jul 2007, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
